صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش اقساطی زمین در شمال ویو ابدی جنگل

فروش اقساطی زمین در شمال ویو ابدی جنگل

300

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23203
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش اقساطی زمین در شمال ویو ابدی جنگل

 

سلام خدمت همراهانِ ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون عالی باشه؛ بنده دنیز پاکدل هستم و قصد دارم امروز شما را به یک سرمایه گذاری هدفمند در شمال؛ دعوت کنم، پس با من همراه باشید.

 

میخوام تعهدی ببندم که با هر بودجه و سرمایه ای؛ قبل از تورمِ ملکی؛ یک قراردادِ پر سود رو براتون بوجود بیارم

 

خرید زمین در شمال یک سرمایه گذاری پر سود می باشد که شما با هر بودجه و توانِ مالی می توانید برای این خرید اقدام کنید؛ من و تیم دنیز با سابقه چند ساله در امر خرید- فروش - سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت؛ زمین های زیادی را برای شما عزیزان در این سایت گرد هم آوردیم تا با هر بودجه و سلیه و ذهنیِ سرمایه گذاری یا ساخت که دارید، یک خرید هوشمندانه را به انجام برسانید.

 

یک پلاک زمین 300 متری در منطقه ای جنگلی از شمالِ کشور؛ که در بالادست جاده جنگلی قرار دارد با شرایطِ ویژه از سمتِ مالک توسط تیم " دنیز ویلا " به فروش می رسد.

کلیه انشعابات و الزاماتِ این زمین؛ همچون آب؛ برق, گاز در روی زمین می باشد و شما برای ساخت براحتی میتوانید اقدام کنید.

قیمتِ اعلامیِ این زمین از سمتِ مالک؛ متری 6 میلیون تومان می باشد ولی شما می توانید این زمین 300 متری را با تخفیفِ ویژه توسط " تیم ویلا دنیز" خریداری نمایید.

سرمایه قانونی از شما؛ کارشناسی و خرید با من

💥حتی فروشِ ویلا یا زمین رو هم بعد از خرید؛ خودم تضمین می کنم.💥

 

اگر در هنگام خرید زمین در شمال تمامی نکات را به دقت بررسی کنید، احتمال اینکه خریدی درست و قابل اطمینان داشته باشید بالاتر خواهد بود. اما در حالت کلی با توجه به شرایط موجود، بهتر است در مورد انتخاب یک بنگاه و بستر مناسب نیز دقت لازم را به خرج دهید همچنین توصیه می‌کنیم تا پیش از خرید، با متخصصان و افراد دارای تجربه در این زمینه مشورت کنید. در این خصوص سایت ویلا دنیز به شما پیشنهاد می کند مقاله ( 7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال) را مطالعه نمائید.

 

خرید زمین در چمستان در کنار یک مشاور املاک، یعنی شما زمانیکه به بازار وارد می‌شوید تا زمانیکه با فروشنده مذاکره کنید و حتی برای بهره‌برداری از زمین این مشاوران در کنار شما هستند. علاوه بر این، یک متخصص همراه شما است تا بتواند زمین مورد نظر را مطابق با آنچه که در نظر گرفته‌اید معرفی کند.  

 

برای اطلاعات بیشتر  از این زمین با کد می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران مجموعه ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.

 

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی با ویو ابدی در شمال

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23203
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه