صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش زمین قابل ساخت در منطقه برند امیرآباد نور

فروش زمین قابل ساخت در منطقه برند امیرآباد نور

256

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23200
زمین
260 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین قابل ساخت در منطقه برند امیرآباد نور

 

همراهان ویلا دنیز سلام؛ امروز قصد دارم تا کلیتی از اطلاعات رو در اختیارتون قرار بدم.

 
مازندران کجاست؟

مازندران استانی در شمال ایران است که از شمال با دریای خزر، از غرب با استان گیلان، از جنوب با استان البرز و سمنان و از شرق با استان خراسان شمالی مرز مشترک دارد. مرکز این استان شهر ساری است و شهرهای دیگر این استان عبارتند از بابل، قائم‌شهر، جویبار، چالوس، نکا، نور و آمل. مازندران به دلیل دارا بودن مناظر طبیعی زیبا، جنگل‌های بلند، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و سواحل خزر، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است. همچنین این استان دارای مردمان با فرهنگ و تمدن متنوعی است که از زبان و فرهنگ گیلکی و تالشی تا زبان فارسی و آذری شمالی تنوع بسیاری دارد.

زمین قابل ساخت به چه معناست؟
زمین‌های قابل ساخت، زمین‌هایی هستند که برای ساخت یک ساختمان مناسب هستند. این زمین‌ها باید به لحاظ شیب، حاشیه‌ی کف، پایه و سایر مشخصه‌های لازم برای ساخت ساختمان، مناسب باشند. عواملی مانند شیب سطح زمین، نوع خاک، تراکم و سازوکارهای زیرساختی و محل قرارگیری زمین نیز مهم است. همچنین مسائلی مانند امکان دسترسی به خدمات عمومی، مثل آب و برق و فاضلاب، هم مهم هستند. با توجه به این موارد، زمین‌هایی که از نظر فنی و مهندسی مناسب برای ساخت ساختمان هستند، قابل ساخت نامیده می‌شوند.
 
شمال ایران، مناطقی با آب و هوای معتدل و مرطوب و محیط طبیعی زیبا هستند. به دلیل وجود جنگل‌های بلند، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و سواحل دریای خزر، شمال ایران یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است. زمین‌های موجود در شمال ایران برای کشاورزی و دامداری مناسب هستند ولی به دلیل تنوع آب و هوایی و خاک‌ها، می‌توانند برای کشت انواع محصولات کشاورزی، از جمله باغی و زراعی، مناسب باشند. همچنین، با توجه به رونق صنعت گردشگری در شمال ایران، زمین‌هایی که مناسب برای ساخت هتل، رستوران و فضای سبز هستند، نیز در این منطقه وجود دارند.
 

زمینی که در عکس مشاهده می کنید 260 متری می باشد و قیمتِ اعلامیِ این زمین از سمتِ مالک متری 6 میلیون تومان می باشد که در منطقه ای برند در شمالِ کشور واقع شده و شما با خرید این زمین در منطقه توریستی امیرآباد؛ بی دغدغه می توانید اقدام به ساخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق، درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.

 

برای کسب اطلاعاتِ بیشتر و یا دریافتِ تخفیف در خرید این زمین با " مهندس دنیز پاکدل" تماس برقرار کنید.

 

 

فقط یه تماس 📞
تماس با من

- این سه مورد👇🏼👇🏼 را اطلاع دهید تا مشاوره تیم ما به شما عزیزان؛ هدفمندتر صورت گیرد؛ (💥15 دقیقه مشاوره تخصصیِ رایگان هدیه بگیرید💥):👇🏼👇🏼

 

 

 

1) بودجه(مبلغی که بعنوان پیش پرداخت یا مبلغ نهایی قصد پرداخت دارید)

2) لوکیشن(منطقه یا نام شهر و روستایی که قصد انتخاب دارید)

3) هدفتان از خرید ملک در شمال(مثلا سکونت / سرمایه گذاری / مشارکت در ساخت یا فروش و ...)

 

 این سه مورد را به شماره  09106180328   پیامک کنید و یا بطور مستقیم تماس برقرار نمایید.

 

 

 

چت در واتساپ(کلیک نمایید)

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23200
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه