صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چالوس / فروش یک قطعه زمین 250متری در مازندران

فروش یک قطعه زمین 250متری در مازندران

573

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 5ماهه بدون بهره
کد ملک 18474
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش یک قطعه زمین 250متری در مازندران 

 سلام و درود فراوان خدمت شما یکایک عزیزان و همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی ۲۵۰ متر زمین مسکونی و سنددار در شهر جنگلی و برند چالوس؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در چالوس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

همه ما ایرانی‌ها خاطرات خوشی از شمال داریم و سواحل طولانی و جنگل‌های انبوه آن همیشه زیبایی بی‌نظیری داشته است؛ خیلی از ما به داشتن خانه یا ویلا زیبا فکر کردیم، اما در کدام بخش از این بهشت زیبا؟  وقتی صحبت از شمال می کنیم، شاید خیلی از ذهن ها به سمت جاده چالوس، نوشهر و متل قو برود؛ اما خطه شمال بسیار پهناور است و هر قسمت آن زیبایی های منحصر به خودش را دارد، و به تفکیک سه استان شمالی در مورد ویژگی‌های هر کدام برای خرید ویلا در شمال بحث می کنیم. اگر شما عزیزان قصد خرید زمین در شمال را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین جنگلی و ساحلی می‌باشد.

استان مازندران شلوغ ترین و پر رونق ترین منطقه برای خرید و فروش زمین و ویلا و همچنین رهن و اجاره ویلا در منطقه شمال محسوب می شود؛ البته زیبایی های بی نظیر این استان، نزدیک بودن به تهران و مردمان مهمان نواز آن، از دلایل مهم این اتفاق هستند؛ همانطور که میدانید مازندران به دو قسمت تقسیم می شود: یک قسمت شرقی و قسمت غربی، و ما این زمینی را که، به شما معرفی می کنیم، در غرب مازندران قرار دارد؛ و به جرئت می توان گفت که غرب مازندران به عنوان پر رونق ترین منطقه برای خرید و فروش زمین و ویلا شناخته شده است.

غرب مازندران به علت نزدیکی جنگل به دریا و همچنین نزدیکی به پایتخت اکثر مشتریان زمین و ویلا در شمال را به سمت خود جذب کرده، و این منطقه را باید به سه قسمت اصلی تقسیم کرد: منطقه اول حدفاصل آمل، چمستان و نور منطقه دوم نوشهر، متل قو و چالوس و منطقه سوم عروس شمال، یعنی شهر رامسر است؛ اگر شما عزیزان مایل به خرید زمین در مازندران هستید، پیشنهاد ما به شما این زمین می باشد.

این زمین ۲۵۰ متر می باشد، که دور آن به وسیله دیوار محصور شده است؛ این زمین به صورت شهرکی می باشد، و تمام امتیازات آب، برق و گاز سر زمین قرار دارد؛ و اگر شما عزیزان قصد خرید زمین شهرکی را دارید، ما به شما این زمین را معرفی می‌کنیم.

مزایای خوبی که این زمین دارد، داشتن سند تک برگ است، و شما به راحتی می توانید این زمین را بدون هیچ مشکل و دردسری خریداری کنید، و برای خود به سرمایه بگذارید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید زمین سنددار را دارید، پیشنهاد ما به شما این زمین جنگلی می باشد.

مزایای دیگری که این زمین دارد، شرایط پرداخت آن است؛ یعنی شما نصف این مبلغ قرارداد را به صورت نقد، و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید؛ اگر شما عزیزان مایل به خرید زمین اقساطی هستید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره، که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18474
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه