صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین بافت مسکونی سند دار در چلک نوشهر

فروش زمین بافت مسکونی سند دار در چلک نوشهر

795

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
25،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19724
زمین
2500 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین بافت مسکونی سند دار در چلک نوشهر

مشخصات و امکانات کلی خرید زمین در منطقه جنگلی نوشهر:

2500 متر زمین

پلاک یک جنگل

بافت مسکونی

سند دار

متری 25 میلیون تومان

مناسب برای سرمایه گذاری

مناسب برای ساخت چندین ویلا در آن

واقع در منطقه برند و لاکچری نشین

 

امتیازات خرید این زمین مسکونی در چلک نوشهر:

 

زمینی دارای مستندات کامل:

این زمین هم دارای کاربری مسکونی می باشد هم دارای سند شش دانگ!

زمین مسکونی زمینی است که هنوز در آن ساخت و سازی صورت نگرفته اما مجوز ساخت واحد مسکونی برای آن از شهرداری یا دهیاری، گرفته یا می توان برای آن چنین مجوزی جهت ساخت و ساز ویلا یا مجتمع آپارتمانی، دریافت نمود. در واقع  به این معناست که زمین مورد نظر در نقشه دهیاری روستا در قسمت بافت مسکونی قرار گرفته است. بنابراین برای ساخت ویلا کافی است مجوزهای لازم اخذ شده و کار ساخت و ساز شروع شود. افرادی که به دنبال ساخت ویلا هستند این نوع کاربری به دردشان می خورد، و براحتی می تواند انشعابات لازم را بهره برداری کنند.

 

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید زمین سنددار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

زمینی با لوکشین عالی:

 

چیلک يا چالک و به زبان مردم بومی منطقه نوشهر چلک، از روستاهای زیبا و معروف استان مازندران و شهرستان نوشهر و بخش مرکزی دهستان بلده کجور می‌باشد كه به دو قسمت چلک سفلی و چلک علیا تقسیم شده  اگر شهرهای برند شمال را کنار بگذاریم و از خود بپرسیم روستاهای معروف یا بهترین روستاهای شمال کدامند؟ به یقین روستای چلک را می‌توان بهترین روستای مازندران در رابطه با خرید و فروش ویلا و زمین  دانست، هر کس بتواند در چلک زمین بخرد، برد کرده است! چون هم طبیعتی بکر را از آن خود کرده و هم از امکانات و امتیازات شهر نوشهر برخوردار است و هم هر زمان اراده به فروش ویلا در چلک که متعلق به اوست نماید، راحت و سریع می‌توان ویلا در چلک را به بازار فروش ملک و مسکن عرضه و بفروشد.

 

روستای چلک به دلیل موقعیت خاص خود نزد غیر بومیان از اولویت و محبوبیت و معروفیت خاصی مانند نخ شمال در توسکاتک برخوردار کرده است و با وسعتی نزدیک به 600 هکتار که نزدیک‌ترین فاصله جنگل و دریا به طول 1800 متر داراست، واقعا جنگلی بوده و مثل رامسر تپه‌ای نیست.

 

چلک از سمت غرب به روستای مزگاه و جاده کیسی به طول تقریبی 1200 متر- از سمت شرق به روستای کهنه سرا در حدود 1500 متر-از شمال به دریا - از سمت جنوب به طول تقریبی 1500 متر به جنگل و رشته کوه البرز متصل است، دلیل معروفیت فروش ویلا در چلک همین فاصله نزدیک کوه و دریا به هم می‌باشد که چلک از آن مزیت برخوردار هستند.

برای دیدن سایر زمین ها در نوشهر، کلیک کنید.


همین حالا با تیم مجرب و کارآزموده ویلا دنیز  تماس برقرار نمایید تا مشاوره لازم جهت خرید این زمینِ مسکونی و همچنین اطلاعات از زمین های موجود دیگر در منطقه بهره مند شوید، کافیست با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در کلیه ویلاها و زمین های موجود در سایت به نوعی تمام آگهی های موجود در سایت گزینه ثبت درخواست مشاوره بدید درخواست خود را آنجا مکتوب نماید و با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 


محدوده آدرس: چلک

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19724
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه