صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین پلاک اول جنگل با ویوی دریا در نوشهر

فروش زمین پلاک اول جنگل با ویوی دریا در نوشهر

482

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19895
زمین
600 متر مربع
انشعابات

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین پلاک اول جنگل با ویوی دریا در نوشهر

این زمین به مساحت 600 متر یکی از بهترین زمین های برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال یا حتی ساخت و ساز ویلا می باشد. زیرا با توجه به مساحتی که دارد و در یک منطقه برند واقع شده است می توان از آن جهت ساخت آپارتمان مسکونی با ویوی دریا، ساخت مجمتع های خرید یا تفریح و یا به صورت ساخت دو ویلای مجزا به صورت فول امکانات از آن بهره برد و به سود هنگفتی رسید.

 

زیرا زمین‌ های سرسبز و خوش آب‌ و هوای شهرهای استان مازندران، علاوه بر طبیعت بی نظیر خود، از لحاظ سرمایه‌گذاری نیز یک گزینه مناسب در میان خریداران ویلا در شمال می باشد. در سال‌ های اخیر، به دلیل کاهش ارزش ریالی کشور، قیمت زمین و املاک به صورت انفجاری افزایش یافت! در نتیجه بسیاری از مردم به جای پس‌ انداز پول نقد در بانک‌ ها، اقدام به خرید زمین کردند.

زمین های موجود در شمال اعم از کشاورزی، مسکونی و... در بیشتر مواقع، اگر به صورت اصولی خریداری شوند؛ از چندین لحاظ برای صاحب زمین پر سود خواهند بود. زیرا این زمین ها معمولا مورد کشت محصولاتی مانند مرکبات یا سبزیجات، قرار می گیرند که با فروش این محصولات پرسود و پر تقاضا برای صاحب آن می باشند. همچنین، اگر زمین کشاورزی در منطقه ای واقع شده باشد که آن منطقه رشد و ترقی یابد، قیمت کلی زمین نیز با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع زمین های در شمال، مقاله (بررسی انواع زمین در شمال و نوع کاربرد آنها) مطالعه نمائید.

 

شهر نوشهر هم مانند دیگر شهرهای ساحلی در شمال دارای تنوع برای فروش زمین ساحلی و زمین جنگلی می باشد، و این زمین در شهرکی برند در منطقه نوشهر واقع شده است، شهرک دارای مشاعات لازم و ضروری می باشد، یعنی این ملک دارای انشعابات لازم همچون آب و برق و گاز می باشد، اگر شما در فکر

خرید زمین در شمال هستید باید بدانید که این زمین ساحلی در نوشهر دارای یک منظره فوق العاده و امنیت بالا بوده و تا حد امکان به دریا نزدیک بوده و همچنین دارای قیمت مناسب و منصفانه نیز می باشد.

در ضمن خرید زمین جنگلی در شمال خواسته ی عموم مردم بوده که گروه مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از این ملک را پیشنهاد می دهند.

خرید این زمین ساحلی در نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی زمین در شمال می باشد، زیرا در میان شهرهای شمالی، شهر چمستان، نور و نوشهر به دلیل داشتن موقعیت عالی در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین هستند، خرید زمین به قیمت یک گزینه مناسب کسانی که دنبال ساخت و ساز ویلا در شمال هستند، می باشد و اگر شما عزیزان به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی خود باشید، خرید زمین در نوشهر   و در دل جنگل و یا نزدیک ساحل می تواند بهترین حس دنیا را به شما ارمغان دهد.


 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19895
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه