صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین 527 متری در منطقه برند نوشهر

خرید زمین 527 متری در منطقه برند نوشهر

113

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،743،000،000 تومان
کد ملک 24743
زمین
527 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 527 متری در منطقه برند نوشهر


شهر نوشهر، یکی از شهرهای استان مازندران در کشور ایران، به عنوان یکی از مقاصد منحصر به فرد این منطقه محسوب می‌شود. با نام محلی "نوشِر"، این شهر در زبان محلی مازندرانی به شناخته شده است. بر اساس آخرین آمار مندرج در سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت نوشهر تا آن زمان به ۴۹٬۴۰۵ نفر افزایش یافته بود.

آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد مسافت تهران تا نوشهر هستید؟ اگر از مسیر آزاد راه تهران-کرج به سمت چالوس و نوشهر حرکت کنید، مسافت حدود ۲۰۶ کیلومتر را طی خواهید کرد. همچنین، می‌توانید از مسیر دیگری استفاده کنید و از اتوبان تهران-کرج عبور کرده، از ابتدای جاده چالوس تا نوشهر را طی کنید. انتخاب مسیر به دلخواه شما بستگی دارد و در هر دو حالت، فرصت یک سفر لذت‌بخش به این منطقه زیبا وجود دارد.


ویلا دنیز، پلتفرمی معتبر و مورد اعتماد برای خرید و فروش زمین‌ها و ویلا‌های منطقه شمال، با افتخار زمینی منحصر به فرد را در منطقه برند نوشهر به شما معرفی می‌کند. این زمین با مساحت 527 متری، فرصتی متفاوت و با ارزش برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ویلا یا پروژه مسکونی در شمال ایران به شما ارائه می‌دهد.

**توانمندی‌

خرید زمین در شمال یا خرید زمین در تهران

های زمین:**
این زمین با مساحت 527 متری از قابلیت‌های جذابی برخوردار است. با داشتن مجموعه‌ای به مساحت 2000 متر، شما می‌توانید به راحتی این زمین را به 6 قطعه مستقل تقسیم کنید و از این امکان برای ساخت و ساز بهره‌برداری کنید.

**بافت و مشخصات:**
این زمین در بافت مسکونی قرار گرفته و به علاوه دارای سر در مختص بهره‌برداری شماست. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این زمین به یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه شمال تبدیل شود.

**قدرت خرید:**
قیمت متری این زمین تناسبی با ارزش و ویژگی‌های منحصر به فرد آن دارد. با قیمت متری 9 میلیون تومان، این زمین به شما امکان می‌دهد تا به یک مالکیت با ارزش و پتانسیل بالا دست یابید.

**پتانسیل پروژه‌ی موفق:**
این زمین با دارا بودن مساحت مناسب، مشخصات کیفیتی و موقعیت استراتژیک در منطقه برند نوشهر، به عنوان یک پتانسیل عالی برای ایجاد پروژه‌های مسکونی یا تجاری به شما ارائه می‌شود. این فرصت باعث می‌شود تا شما با سرمایه‌گذاری در این زمین، به سودآوری و رشد مناسب دست پیدا کنید.

**استفاده از مشاوره تخصصی:**
ویلا دنیز با تخصص خود در زمینه املاک منطقه شمال، آماده است تا شما را در تجربه خرید این زمین منحصر به فرد همراهی کند. با مشاوره تخصصی ما، به بهترین تصمیم برای سرمایه‌گذاری در منطقه شمال دست یابید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24743
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه