صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین شهرکی سند دار در نوشهر

فروش زمین شهرکی سند دار در نوشهر

695

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،805،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19948
زمین
374 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین شهرکی سند دار در نوشهر

 

زمانیکه ساخت شهرک، استارت می‌خورد و ویلا شهرکی ساخته می شود، ممکن است بخشی از زمین‌های موجود در ویلا خالی از سکنه باشند (زمین‌هایی که آماده فروش تلقی می‌شوند). این زمین‌ها، همان زمین‌های شهرکی هستند، به عبارتی زمین‌ شهرکی همیشه به صورت هکتاری و بزرگ متراژ نیستند، گاهاً همین زمین‌های بزرگ را به صورت قطعه‌بندی شده برای فروش آماده می‌سازند، تا با پرداخت هزینه‌های کمتر هم بتوان صاحب زمینی در شمال شد.

یکی از پرتقاضاترین گزینه‌ها برای خرید زمین شهرکی در شمال، زمین‌های جنگلی در نوشهر هستند. اکثر مشتریانی که قصد ساخت ویلا را دارند، متقاضی خرید این زمین‌ جنگلی می‌باشند. امتیازات خرید زمین جنگلی برای ساخت ویلا، بهره بردن از آب و هوای خوش و مطبوع مازندران و استفاده از طبیعتی که در نزدیکی نوشهر قرار دارد ( مانند: ساحل و..)  است. اگر ویلایی بسازید، نزدیک به جنگل هستید و این یعنی لذت بردن از لحظات زندگی به همراه امتیازات مثبت برای تفریحات و سرگرمی‌ها؛ بنابراین برای خرید زمین شهرکی و ساخت و ساز ویلا، کمی دقیق‌تر باشید.

از مزتی های خرید این زمین مسکونی در نوشهر این است که برای شما حق مالکیت مستقیم به وجود می‌آورد. به دلیل داشتن سند تک برگ و عرصه و عیان شما برای خرید این زمین، پول نقد را به فروشنده ارائه می‌دهید و در مقابل، زمین مناسب را تحت تملک خود در می‌آورند. این کار باعث ایجاد یک آرامش خاطر در ذهن خریدار خواهد شد.

از طرف دیگر اگر بخواهیم از جنبه سرمایه‌گذاری یا دارایی مالی به این قضیه نگاه کنیم می‌توان گفت حق مالکیت مستقیم زمین می‌تواند یک سند معتبر باشد تا مالک زمین بتواند با استفاده از آن وام بانکی دریافت کنند.

 

مشخصات و امکانات کلی زمین شهرکی در شمال:

زمین واقع در نوشهر چلندر  

دامنه جنگل داخل شهرک

374 متر زمین

سند تک برگ + عرصه عیان

دارای انشعابات اب برق گاز

 

مجموعه ویلا دنیز  از برترین گروه مشاوران متخصص در سطح استان مازندران می باشد، که یکی از با سابقه ترین مجموعه  مشاوران است که در این حوزه به طور تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند.

این مجموعه با گروهی حرفه ای و کارآزموده می تواند بهترین همراهی باشد که در کنار خود داشته باشید تا با خیالی آسوده در این مسیر حرکت کنید و به آنچه که در ذهن دارید برسید.

تمام تلاش کادر این مجموعه این است تا بتوانید به بهترین شکل به هدف مورد نظرتان برسید و بتوانید یک سرمایه گذاری موفق در این خطه از کشور داشته باشید و به سود برسید.

برای خرید زمین در شمال کشور و رسیدن به نتیجه مطلوب کافیست به ما اعتماد کرده و با خانواده بزرگ ویلا دنیز هم قدم شوید...

شما سرمایه گذاران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمین با کد 19948 ، و اطلاع از سایر زمین های مسکونی در نوشهر به مشاوران ویلا دنیز از طریق بخش تماس با ما، ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

زمین - باغ های مشابه