صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / فروش زمین سند دار در لاویج

فروش زمین سند دار در لاویج

672

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،800،000،000 تومان
کد ملک 17946
زمین
1000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین سند دار در لاویج 

 

در شمال کشور انواع زمین وجود دارد، مانند؛ زمین کشاورزی، زمین باغی، زمین صنعتی، زمین مسکونی، و بر اساس موقعیت مکانی و امتیازات و... قیمت گذاری می شوند.

سرمایه گذاری در عرصه ی خرید زمین در شمال بیشترین مزایا را در پیش خواهد داشت، و یکی از بهترین گزینه برای سرمایه گذاری، آینده خواهد بود، زیرا 

خرید زمین به قیمت در شمال یکی از گزینه‌ های پرطرفدار می باشد، که در آینده سود بسیاری با خرید و فروش زمین در شمال بدست خواهید آورد.

سرمایه گذاری با خرید زمین باعث می شود تا به آینده خود رنگ درخشانی ببخشید، لازمه خرید یک ملک به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد، خوشبختانه به دلیل طبیعت بکر شمال کشور، آب و هوای پاک، وجود مناطق تفریحی و گردشگری زیبا و فراوان، باعث شده است که شمال کشور طرفداران زیادی داشته باشد، و به دلایل گفته شده و.... سرمایه گذاران و عموم مردم را به خود جذب نموده است.

لازم به توضیح است این زمین جنگلی با متراژ 1000 متر در لاویج کوهستانی که دارای ویوی ابدی به کوه و جنگل و نیز دارای چشمه طبیعی آب گرم می باشد، قرار دارد، خرید زمین جنگلی و در منطقه کوهستانی با امکانات و امتیازات کامل یکی از بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 بهترین فرصت برای ایجاد سرمایه گذاری با خرید زمین ارزان  در نور و در منطقه زیبای لاویج می باشد، این ملک با اسناد کامل مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ، پایان کار که کاملا حصار کشی شده می باشد به همراه امتیازاتی همچون آب و برق و گاز در لاویج به فروش می رسد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز که آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشد، هماهنگی لازم را به عمل آورید.

زمین های شمال، نوع کاربری متفاوتی دارند که برحسب نوع کاربری می توانید از آن بهره ببرید، مثلا در زمین با کاربری کشاورزی شما فقط قادر به کشت محصولات زراعی هستید و نمی توانید در آن ساخت و ساز انجام دهید، در یک صورت میتوانید؛ فقط با تغییر کاربری به صورت قانونی!

همانطور که می دانید این زمین جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی به مساحت 1000 متر مربع با چشم انداز جنگل واقع شده است، و نیز این زمین کوهستانی در یک منظره فوق العاده و در امنیت بالا قرار دارد، خرید زمین سند دار  یک گزینه بسیار مهم و ارزشمند محسوب می شود، زیرا شما از بابت امن بودن معامله آسوده خاطر می باشید، همچنین اگر قصد فروش یا ویلا سازی داشته باشید، دچار هیچ مشکلی نمی شوید و پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاران و یا خریداران محترم این است که قبل از ورود به بازار خرید و فروش زمین اطلاعات لازم نسبت به موقعیت مکانی ملک، اسناد و مدارک رسمی، آینده این ملک و بازار خرید و فروش زمین و.... کسب نمایید.

پیشنهاد ما به شما خرید زمین در نور می باشد.

برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17946
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه