صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش 13000 متر زمین در حسین آباد آمل

فروش 13000 متر زمین در حسین آباد آمل

102

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000 تومان
کد ملک 23191
زمین
13000 متر مربع
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

 فروش 13000 متر زمین در حسین آباد آمل

 

 معرفی زمین 13 هزار متری در منطقه ای خوش آب و هوا بنام حسین آبادِ آمل؛ بهتر است کمی با لوکیشن جغرافیایِ حسین آباد بیشتر آشنا شویم!

روستای حسین‌آباد، در استان مازندران؛ حومه شهر آمل واقع شده است. این روستا به روستای کوسه‌ رز از سمت شمال، روستای مسکون از سمت جنوب، روستای پیشگون از سمت شرق و روستای تازه‌آباد از سمت غرب محدود می‌شود. حسین‌آباد با داشتن شبکه بهداشتی که ۱۵ روستا را پوشش می‌دهد، در خدمت مردم است.

خرید ارزهای دیجیتال بهتر است یا خرید زمین در شمال


مهمترین ویژگی حسین‌آباد لیتکوه، چشم‌اندازهای زیبا و دیدنی‌ اش است. هر سال، این روستا میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست است که به دنبال آرامش و صفای طبیعت هستند. مردم این روستا نیز با مهمان‌نوازی و مهربانی خود، مهمانان را به استقبال می‌پذیرند.

فایلی که بصورت اختصاصی توسط تیم " ویلا دنیز " به شما عزیزان معرفی می شود دارای 1.300 متر زمین می باشد با دسترسی عالی به کوه و جنگل؛ خیلیها معتقدند که قیمت زمین های متراژ بالا کمتر از قیمتِ زمین های متراژ پایین یا پلاک های کوچک شهرکی می باشد زیرا قیمتِ خریدِ پلاک زمین های کوچک برای عمومِ مردم ممکن می باشد و بطبع تقاضای بیشتری نسبت به خریدارانِ زمین های متراژ بالا دارد. زمین های انبوه و متراژ بالابدلیل خریدِ عمده یا متراژی بالا؛ مشتریان خاصی را می طلبد. از همین روی چون تقاضا برای خرید این گونه زمین ها کم است؛ قیمت متری این نوع زمین ها نیز ارزان و مقرون بصرفه می باشد.

 

بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا یا خرید زمین کجاست؟

 

 درباره قیمت پلاک زمین‌های بزرگ کمتر از پلاک‌های کوچک، باید توجه داشت که قیمت زمین‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

۱. موقعیت جغرافیایی: موقعیت زمین در شهر و منطقه، فاصله تا خدمات و امکانات عمومی مانند مدارس، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تفریحی می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. اگر زمین در منطقه‌ای بزرگتر اما با فاصله بیشتر از خدمات و امکانات واقع شده باشد، ممکن است قیمت کمتری داشته باشد.

۲. کاربری زمین: نوع کاربری مجاز برای زمین نیز تأثیری در قیمت آن خواهد داشت. زمین‌هایی که مخصوص استفاده در کسب و کارهای بزرگ یا پروژه‌های تجاری هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

۳. امکانات موجود: وجود امکانات مانند برق، آب، گاز و تأسیسات مهم دیگر نیز می‌تواند قیمت زمین را تحت تأثیر قرار دهد. زمین‌هایی که قبلاً این امکانات را دارا بوده و نیاز به هزینه‌های بیشتری برای فراهم کردن این امکانات نداشته باشند، ممکن است قیمت کمتری داشته باشند.

مهمترین عامل در تعیین قیمت زمین، بازار و عرضه و تقاضا است. در نهایت، برای اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت زمین در منطقه خاصی، بهتر است با مشاورین دنیز و املاک محلی یا کارشناسان ملکی مشورت کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23191
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه