صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش زمین کوهستانی در واز از مناطق کوهستانی چمستان

فروش زمین کوهستانی در واز از مناطق کوهستانی چمستان

232

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،000،000 تومان
کد ملک 23194
زمین
150 متر مربع
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین کوهستانی در واز از مناطق کوهستانی چمستان

 

همراهان ویلا دنیزی حالتون چطوره؟ امیدوارم اسفند ماه 1401 ماهی پربرکت و پر از خوشی و سلامتی باشه و با دلی خوش آماده ورود به سالِ جدید باشید.
زمینِ پیشرو در یک منطقه کوهستانی به نامِ واز قرار گرفته در حالت کلی در رابطه با زمینِ کوهستانی در شمال باید بدانید که:

زمین کوهستانی در شمال کشور، به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی منحصر به فرد، دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که آن را به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در نظر می‌گیرند. در ادامه برخی از ویژگی‌های زمین کوهستانی در شمال ذکر شده است:

  1. مناظر طبیعی: زمین کوهستانی در شمال، به دلیل وجود کوه‌ها، رودخانه‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌ها، دارای مناظر طبیعی زیبا و دیدنی است که جذابیت بسیاری برای گردشگران داشته و به همین دلیل، ارزش زیادی دارد.

  2. هوای خنک و آرام: شمال کشور به دلیل وجود کوهستان‌ها، هوایی خنک و آرام دارد که مخصوصاً در فصل تابستان، جایگزینی مناسب برای هوای گرم و مرطوب شهرهاست.

  3. فعالیت‌های طبیعت‌گردی: زمین کوهستانی در شمال، به دلیل مناظر طبیعی زیبا، فرصت‌های زیادی برای فعالیت‌های طبیعت‌گردی مانند کوهنوردی، پیاده‌روی، شکار و ماهیگیری را به ارمغان می‌آورد.

  4. فرصت‌های سرمایه‌گذاری: به دلیل اینکه شمال کشور دارای پتانسیل بالایی برای گردشگری است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمین کوهستانی نیز بسیار زیاد است، به‌خصوص برای توسعه صنعت گردشگری و ساخت بومگردی‌ها و مراکز تفریحی.

  5. برخورداری از آب و هوایی معتدل: زمین کوهستانی در شمال، به دلیل وجود کوهستان‌ها

منطقه کوهستانی جنگلی واز؛ یکی از نقاط بکر و عالی در شمال کشور از حومه شهر چمستان می باشد که سالانه طرفدارانِ زیادی را به خود جذب می کند و اجاره ویلاها و اقامتگاهها در این منطقه کوهستانی در سالهای اخیر به شدت افزایش یافته است. از همین روی خرید زمین جهت ساخت و سرمایه گذاری در واز؛ یک انخاب هوشمندانه و پر سود می باشد.

همه پلاک های این زمین داخل بافت می باشد و از 150 متر تا 300 متر تفکیک و آماده فروش به شما عزیزان جهت ساخت یا سرمایه گذاری می باشد.

قیمتِ اعلامی این زمین ها در واز متری 9 میلیون تومان می باشد که شما می توانید توسط تیم " ویلا دنیز " این زمین را با تخفیف و قیمتیِ پایین تر خریداری نمایید.

حالا چطوری؟

فقط یه تماس 📞
تماس با من

تخصــــصِ ما؛ کـــــــــلِ شمـــال نیست! تخصصِ ما پیدا کردنِ بهترینهایِ ویلا و زمین در شهرهای آمل؛ نور؛ چمستان؛ محمودآباد؛ رویان؛ نوشهر می باشد.

 

چت در واتساپ(کلیک نمایید)

 تماس با ما

 

 


محدوده آدرس: منطقه کوهستانی واز

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23194
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه