صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش زمین 220 متری شهرکی در شمال

فروش زمین 220 متری شهرکی در شمال

217

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000 تومان
کد ملک 23195
زمین
220 متر مربع
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین 220 متری شهرکی در شمال

 

چرا می گویند زمین طلاست؟

اصطلاح "زمین طلاست" به معنای این است که زمین دارای منابع غنی و ارزشمندی است که به عنوان ثروت و سرمایه برای انسان قابل بهره‌برداری است. این اصطلاح ابتدا به خاطر کشف معادن طلا در زمین به وجود آمده است، اما در حال حاضر به معنای کلی‌تری استفاده می‌شود که شامل منابعی مانند نفت، گاز، معادن فلزی و غیره می‌شود.

در واقع، زمین به عنوان منبعی ارزشمند برای تولید غذا، آب، انرژی، مواد معدنی و غیره شناخته شده است. از آنجا که این منابع باعث رشد و پیشرفت جامعه می‌شوند، بنابراین به زمین به عنوان یک منبع ارزشمند و طلایی نگاه می‌شود

 

مزایای خریدِ زمین شهرکی در شمال

زمین شهرکی یا زمین های تجاری و مسکونی در شمال کشور، به دلیل ویژگی هایی که دارند، مزایایی برای ساخت و ساز و توسعه در این مناطق دارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1- موقعیت جغرافیایی: شمال کشور به دلیل فاصله کمتر از کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر، موقعیت جغرافیایی مناسبی برای تجارت و صادرات دارد.

2- تنوع آب و هوایی: شمال کشور شامل مناطق ساحلی و کوهستانی است و به همین دلیل دارای تنوع آب و هوایی است که برای توریست ها جذاب است و می تواند به گسترش صنایع گردشگری و خدمات مرتبط با آن، کمک کند.

3- منابع طبیعی: شمال کشور به دلیل وجود غاب ها، جنگل ها و منابع آبی فراوان، به یکی از مهمترین منابع طبیعی کشور تبدیل شده است. این منابع طبیعی می توانند در صنایع مرتبط با چوب، ماهیگیری، کشاورزی و صنایع معدنی، مورد استفاده قرار گیرند.

4- آسایش بیشتر: شمال کشور به دلیل آب و هوای ملایم، طبیعت زیبا و فضاهای سبز بیشتر، به عنوان یک منطقه اقامتی آرام و مطلوب، شناخته شده است. این مزیت، باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری و ساخت و ساز در این مناطق باشند.

5- پتانسیل تجاری و اقتصادی: شمال کشور به دلیل وجود شهرهای بزرگ و شهرک های صنعتی، دارای پتانسیل تجاری و اقتصادی بالایی است. این منطقه به یکی از پایگاه های مهم تولید.

 این زمینِ شهرکی در شمال 220 متری می باشد که در شهرکی با تعدد پلاک های محدود جای گرفته است؛ کلیه امکانات و انشعاباتِ این زمین متصل می باشد و قیمتِ اعلامی از سمتِ مالک این زمین متری 8.500.000 تومان می باشد که شما برای خریدِ این زمین می توانید با " ویلا دنیز " ارتباط برقرار کنید تا با تخفیف این زمین را برایتان با تاییدِ صحتّ مدارک براتان خریداری خواهیم کرد.

حالا چطوری؟

فقط یه تماس 📞
تماس با من

تخصــــصِ ما؛ کـــــــــلِ شمـــال نیست! تخصصِ ما پیدا کردنِ بهترینهایِ ویلا و زمین در شهرهای آمل؛ نور؛ چمستان؛ محمودآباد؛ رویان؛ نوشهر می باشد.

 

چت در واتساپ(کلیک نمایید)

 تماس با ما

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23195
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه