صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / فروش زیرقیمت زمین شهرکی شمال ورازده

فروش زیرقیمت زمین شهرکی شمال ورازده

224

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 23199
زمین
260 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زیرقیمت زمین شهرکی شمال ورازده

 

همراهانِ عزیز " ویلا دنیز" سلام؛ امیدوارم اخر سالتون به خوشی سپری شه و سالِ خوبی در انتظارتون باشه.

در ابتدا با یک سوالِ کلی می خوام این آگهیِ زمین رو بهتون معرفی کنم. آیا خرید زمین زیرقیمت؛ نیاز به کارشناسی دارد؟

خرید زمین زیر قیمت می‌تواند مسئله‌ای پرخطر باشد و نمی‌توان به طور کلی این موضوع را توصیه کرد. علت زیرقیمت بودن زمین ممکن است مشکلاتی مانند دسترسی نامناسب به آب، خاک نامناسب، مشکلات قانونی، محدودیت‌های شهرسازی و یا مشکلات دیگر باشد. در این موارد، خرید زمین زیر قیمت می‌تواند به معنی خرید مشکلات باشد.

اگر قصد خرید زمین را دارید، باید به مواردی مانند محل زمین، ارزش کلی بازار، قیمت‌های مشابه، شرایط زیرساختی و قوانین محلی توجه کنید و با انجام تحقیقات دقیق و با استفاده از کمک یک کارشناس مستقل، اطمینان حاصل کنید که قیمت پیشنهادی برای خرید زمین، مناسب است و با مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

 شما زمانی که با یک آگهیِ زمین روبرو شدید حتما نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید تا کلیه جوانب و مشخصاتِ زمین توسط یک کارشناس بررسی شود.

حالا چطوری؟

فقط یه تماس 📞
تماس با من

ولی این زمین موردِ تایید ما می باشد و شما میتوانید از کارشناسانِ دیگر نیز جهتِ استعلام و کارشناسی آن اقدام کنید؛ این زمین 260 متری می باشد و با 10 متر بر آماده فروش به شما عزیزان می باشد.

قیمتِ اعلامیِ این زمین 260 متری؛ متری 6 میلیون تومان می باشد که نسبت به سایرِ زمین های موجود در منطقه دارای قیمتِ ارزانتر به دلیل پول نیاز بودن مالک می باشد. کلیه مستندات و جوازِ ساخت آماده می باشد و انشعاباتِ اصلی سر زمین بوده و شما برای ساخت براحتی می توانید اقدام کنید.

این زمین 260 متری در روستای ورازده نور قرار گرفته که محیطی کاملا جنگلی و زیبا در شمال کشور می باشد شما برای ساخت ویلا در این زمین 260 متری در یک شهرکِ قدیمی از همین امروز می توانید اقدام کنید و از تیم ما " ویلا دنیز " کمک بگیرید.


تخصــــصِ ما؛ کـــــــــلِ شمـــال نیست! تخصصِ ما پیدا کردنِ بهترینهایِ ویلا و زمین در شهرهای آمل؛ نور؛ چمستان؛ محمودآباد؛ رویان؛ نوشهر می باشد.

 

چت در واتساپ(کلیک نمایید)

 تماس با ما

 


محدوده آدرس: منطقه جنگلی ورازده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 23199
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه