صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین 160 متری ارزان قابل ساخت در بهدشت چمستان

خرید زمین 160 متری ارزان قابل ساخت در بهدشت چمستان

154

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
800،000،000 تومان
کد ملک 24557
زمین
160 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 160 متری ارزان قابل ساخت در بهدشت چمستان



با سلام و درود خدمتِ همراهان همیشگی " ویلا دنیز "

یک فرصت بی‌ نظیر برای سرمایه‌گذاری در بهدشتِ چمستان به شما ارائه می‌شود. ما از ویلا دنیز، مشاورینی حرفه‌ای در زمینه املاک، با افتخار این زمین با متراژ 160 متری را به شما معرفی می‌کنیم. با بهره‌گیری از این فرصت بی‌ بدیل، شما می‌توانید این زمین را با بهترین قیمت و بهره‌وری بالا برای ساخت و ساز آینده‌ی خود به دست آورید.

در بهدشت چمستان، منطقه‌ای که برخاسته از خلقت زیبایی ها و آرامش جنگل و کوهستان است، یک فرصت بی‌نظیر برای خرید زمین به شما ارائه می‌شود. با ویلا دنیز، به عنوان مشاورین املاک حرفه‌ای با شناخت کامل از منطقه و روستاهای اطراف و پتانسیل مناطقِ شمالی. امروز، زمینی به مساحت 160 متر مربع را به شما معرفی می‌کنیم که هم دسترسی آسان به جنگل و کوه را فراهم می‌کند و هم امکان ساخت و ساز بر روی آن را دارید.


🏡 ویژگی‌های این زمین شامل:

🌿 مساحت: 160 متر مربع
این زمین به مساحت 160 متر مربع، اندازه‌ای کوچک و مناسب برای پروژه‌های ساخت و ساز است. این مساحت کافی است تا یک ساختمان بر اساس نیازهای شما را بنا کنید.

🏗️ بافت قابل ساخت
ملک چسپیده به زمین ساخت شده است که شما را از زحمتات اولیه ساختمان‌سازی در این منطقه بی‌نیاز می‌سازد. با توجه به مشاوره‌های ما، شما می‌توانید با طراحی دلخواه و بهره‌گیری از مشاورین ما، یک خانه رویایی و بی‌نظیر را در این زمین بنا کنید.

🌄 موقعیت مکانی: بهدشت چمستان
این زمین در بهدشت چمستان قرار دارد، که یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مناطق شمال ایران است. با طبیعت بکر و آب و هوای معتدل، بهدشت چمستان مقصدی ایده‌آل برای زندگی آرام و سبز در محیطی آرامش‌بخش و دل‌نشین می‌باشد.

💰 قیمت مناسب
قیمتِ متری این زمین 5 میلیون تومان است، که یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری و خرید در منطقه بهدشت چمستان است. با در نظر گرفتن وضعیت بازار املاک و ارزش رو به رشد زمین در این منطقه، خرید این زمین با قیمت مناسب یک تصمیم هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری در آینده است.

با ویلا دنیز همراه باشید تا شما را در این مسیر سرمایه‌گذاری همراهی کنیم و بهترین راهنمایی را برای خرید زمین در منطقه بهدشت چمستان به شما ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید از این زمین، با مشاورین ما تماس بگیرید.

📞 مشاورین املاک ویلا دنیز: 

09106180328  



با ما همراه باشید و این فرصت بی‌بدیل را از دست ندهید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24557
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه