از سال 98 تا به امروز قیمت ویلا و زمین و به طور کلی قیمت ملک، افزایش صعودی در همه جای ایران به خصوص شمال کشور داشته است. به همین دلیل توان مردم عادی برای خرید ملک از بین رفته است.

اما بازار ملکی برای اینکه بتواند خود را با شرایط اقتصادی وفق دهد، و معاملات در زمینه ملکی همچنان پاربرجا باشد؛ اقداماتی به این منظور انجام داده است. برای مثال در گذشته ویلاها در زمین های بزرگ با متراژ های بزرگ و متریال های درجه 1 ساخته می شد. اما در حال حاضر شاهد ساخت ویلاهای نقلی با هزینه تمام شده کمتر در زمین های الحاق به بافت و.. هستیم. تا افراد زیادی دست به خرید ویلا و زمین در شمال انجام دخند.

علاوه بر این موضوع یکی از کارهایی که مشاوران املاک خصوصا مشاوران ویلا دنیز، برای مشتریان و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال انجام داده اند، امکان خرید اقساطی با کمترین پیش پرداخت می باشد. مشاوران ویلا دنیز با فروشندگان ویلا و زمین مطابق با شرایط آنها به توافق می رسند، که چه مقدار را می توانند به عنوان پیش پرداخت و چه مقدار را به صورت اقساط چند ماهه قبول می کنند.

با اینکار افراد بسیاری توانسته اند با سرمایه کم واد معاملات ملکی شوند، هم سود خوبی بدست آورند و هم صاحب زمین و ویلا در شمال شوند.

 

خرید زمین با 100 میلیون در شمال

 

اما باید در زمینه خرید ویلا و زمین ارزان قیمت با پیش پرداخت کم بسیار احتیاط کنید! بعضی از کلاهبرداران با فروش زمین هایی با کاربری زراعی که مجاز به ساخت مسکن در آن نیستند، به صورت زمین مسکونی با قیمتی ارزان به فروش می رسانند. و خریدار بعد از معمله و زمانی که به ساخت ویلا اقدام می کند، متوجه موضوع خواهد شد که کاری از دست او برنمیاید!

 

زیرا این ویلاها حتی در صورت ساخت از سمت ارگان‌های دولتی همچون وزارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سازمان جنگل‌داری، تخریب خواهد شد چرا که ساخت ویلا در آن منطقه خاص، قدغن بوده است.

 

 

 

خرید زمین با 100 میلیون در شمال

 

 

حتی ممکن است این نوع زمین ها که دارای سند شورایی نیز می باشد، بر سر ارث و دیگر موضوعات دارای مشکل باشد، و یا حتی کلاهبردارانی که یک زمین را به چند نفر تحت عنوان زمین ارزان و زیر قیمت می فروشند.

بنابراین حتما برای خرید زمین ارزان با پیش پرداخت کم به مشاوران املاک معتبر مراجعه کنید. زمینی که دارای سند و بدون مشکل باشد در خرید اقساطی به هنگام پرداخت اولین قسط در دفتر املاک به صورت مبایعه نامه معامله تنظیم می شود. و زمانی که خریدار تمام اقساط را به پایان رسانده، به دفتر اسناد رسمی مراجعه نموده و فروشنده به طور رسمی |آنرا به نام خریدار می زند.

 

خرید زمین با 100 میلیون در شمال

 

 

خرید زمین با پیش پرداخت 100 میلیون با کمک تیم حرفه ای ویلا دنیز

 

 

پس همانطور که متوجه شده اید، خرید زمین  به صورت اقساطی یکی از راه های عالی برای صاحب ملک شدن در شمال می باشد، البته اگر از طریق ی مشاور املاک با تجربه و کاردرست اقدام نمایید!

مشاوران مجموعه ی ویلا دنیز، با داشتن انواع فایل های زمین که در سایت هم قابل نمایش است، اعم ارزان، اقساطی، مسکونی، زراعی، داخل بافت، شهرکی و... در مناطق غربی مازندران مانند شهرستان نور نوشهر، چمستان، آمل و... را برایتان خرید اقساطی را امکان پذیر می کند. یعنی می توانید با پرداخت 100 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت و الباقی طی چند قسط که برای هر زمین و با توجه به شرایط فروشنده آن فرق دارد، به صورت رسمی صاحب زمین در شمال خواهید شد.

 

به این نکته مهم توجه داشته باشید، با توجه به اینکه قیمت زمین ها روز به روز بالا می رود، و اگر فروشنده ای به فروش اقساطی اقدام کند و به قیمت الان بفروشد اما پول کامل خود را چند ماه دیگر بگیرد، شاید فروشنده انگیزه ای برای اینکار نداشته باشد. بنابراین در خرید زمین اقساطی، مبلغی به عنوان بهره نیز به قیمت فروش اضافه می شود. که این نرخ بهره برای هر زمین و شرایط فروشنده آن متفاوت است.

 

 

خرید زمین با 100 میلیون در شمال

 

برای اطلاع بیشتر از قیمت زمین ها و شرایط خرید اقساطی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

مدیریت   09106180328  مهندس پاکدل

 

پشتیبان سایت     09199916799  مهندس شاه حسینی

 

 

 


مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

نکات مهم خرید زمین هکتاری در شمال که باید بدانید

زمین های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال های آتی

اقدامات لازم برای خرید زمین در شمال

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال یا خرید زمین در تهران

خرید زمین داخل شهرک در شمال

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز

بررسی خرید زمین در شمال در دوره رکود بازار

خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

نکاتی در مورد فروش زمین در شمال کشور

مزایای خرید زمین مسکونی جنگلی در شمال کشور

ایا خرید زمین در چمستان یک سرمایه گذاری پر سود است؟