در چندین سال اخیر، با توجه به اوضاع اقتصادی شکل سرمایه گذاری ها بسیار تغییر کرده، و مردم ترجیح می دهند بجای گذاشتن پول های هنگفت شان در بانک، آنرا در بازار بورس، ارز دیجیتال، کسب و کار، املاک و... سرمایه گذاری کنند. این نوع سرمایه گذاری در صورتی که اصولی و طبق قانون و شرایط بازار باشد، می تواند بسیار پر بازده و پر سود باشد. یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری، املاک شمال کشور خصوصا زمین های مسکونی، باغی و زراعی می باشد. زیرا کمترین ریسک سرمایه گذاری و بازده قابل توجه در بلند مدت را دارد.

بازار املاک شمال، به دلیل اینکه زمان بیشتری برای نقدشوندگی لازم دارند، از نوع سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آیند. زیرا در 90 درصد مواقع امکان پرداخت پول به صورت یکجا وجود ندارد. برای سرمایه گذاری بلند مدت زمان یکساله در نظر می گیرند. یعنی از زمانی که شما اقدام به خرید یک زمین برای سرمایه گذاری می کنید، برای آنکه بتوانید سود بیشتری بدست آورید حداقل باید یکسال برای فروش مجدد آن صبر کنید.

 

خرید زمین در شمال 

 

 سرمایه‌گذاری با خرید زمین در شمال در برخی سال‌ها همراه با سود رضایت‌ بخش و در برخی سال‌ها نیز در رکود می باشد. اما در بدترین شرایط ممکن هیچوقت ارزش زمین از آن قیمتی که خریداری شده پایین نمی آید. اما با توجه به موقعیت ملک و منطقه ایی که خرید می کنید، ممکن است با توجه به تورم بالا در کشورمان ارزش آن ملک در عرض یک ماه دوبرابر شود یا ممکن است در عرض یک سال به سود دلخواهتان برسد. شرایطی که از اواسط سال 97 شاهد آن هستیم.

هنگامی که می خواهید در شمال زمینی را خریداری کنید، و قصد شما از خرید زمین در شمال سرمایه گذاری بلند مدت باشد تا  در آینده آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. باید این موضوع مهم را بدانید زمین های این بخش از کشور به  ۳ نوع زراعی، باغی، مسکونی تقسیم می شوند.

زمین باغی، زمین‌هایی هستند که در آنها درخت کاشته می‌شود که با نام مشجر هم شناخته می‌شوند یعنی زمین‌هایی که قابلیت کاشت درخت در آنها وجود دارد.

زمین مسکونی که از اسم آن مشخص است که قابلیت ساخت ویلاهای مسکونی در انواع مختلف با متراژ های متفاوت دارد.

زمین های زراعی به آن دسته از زمین‌هایی گفته می‌شود که در آنها محصولات زود بازده کشت شده و عمدتا برای کشت محصولاتی مانند خیار، کدو، اسفناج، باقلا و... و عمدتا برنج مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

خرید زمین در شمال 

 

 زمین های شمال کشور، به دلیل داشتن آب و هوای دلپذیر که میزبان مهاجران و گردشگران زیادی از شهرهای بزرگ خصوصا پایتخت هستند. و همچنین زمین های دارای قیمت بسیار پایین در عین داشتن رونق اقتصادی بالا می باشند، که این فرصت را برای همه ی اقشار جامعه فراهم می کند تا صاحب ملکی در شمال شوند.

حتی به به دلیل داشتن آب فراوان و خاک حاصلخیز به دلیل همسایگی با دریای خزر و دامنه های البزر، از خشکسالی و کم آبی ساکنان شمال در امان خواهند بود. و حتی می توان با کاشت محصولات در زمین های به درآمد خوبی رسید.

و همچنین به دلیل گردشگر پذیر بودن می توان کسب و کارها و پروژه های گردشگری را در زمین های آن راه اندازی نموده تا دراز مدت به سود خوبی دست یابید. همه ی این عوامل دست به دست هم داده تا شرایط برای خرید زمین در شمال چه از نوع باغی، چه مسکونی و یا حتی زراعی، برای سرمایه گذاری، فراهم باشد.

 

 خرید زمین در شمال

 

 تیم مشاوران ویلا دنیز  با سال ها تجربه و کسب اعتماد مشتریان، برای سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان، به شما سروران و متقاضیان محترم می باشد. اگر به دنبال خرید املاک برای سرمایه گذاری هستید باید از افراد کاردان و با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید سود خوبی را در کوتاه مدت کسب کنید. انتخاب یک مشاور املاک کارآمد می تواند راه میانبر و سریع در زمینه یک سرمایه گذاری سود آور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

مجموعه ویلا دنیز، میزبان متقاضیان سرمایه گذاری در شمال

 

خرید زمین در شمال

 


 

 

مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

 

خرید زمین در شمال حتی با 100میلیون پیش پرداخت توسط تیم ویلا دنیز

نکات مهم خرید زمین هکتاری در شمال که باید بدانید

زمین های تجاری در شمال و رشد چندین برابری در سال های آتی

اقدامات لازم برای خرید زمین در شمال

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال یا خرید زمین در تهران

خرید زمین داخل شهرک در شمال

عدم فروش زمین با بافت غیر مجاز_ عدم فروش زمین با متریال غیر مجاز

بررسی خرید زمین در شمال در دوره رکود بازار

خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

نکاتی در مورد فروش زمین در شمال کشور

مزایای خرید زمین مسکونی جنگلی در شمال کشور

ایا خرید زمین در چمستان یک سرمایه گذاری پر سود است؟