صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / چمستان / خرید زمین 1100 متری داخل بافت مسکونی در چمستان

خرید زمین 1100 متری داخل بافت مسکونی در چمستان

96

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،800،000،000 تومان
کد ملک 24725
زمین
1100 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 1100 متری داخل بافت مسکونی در چمستان



آیا به دنبال خرید زمینی در منطقه‌ای ارزشمند و داخل بافت مسکونی در شمال کشور هستید؟ ویلا دنیز به شما این فرصت را ارائه می‌دهد تا به عنوان یک سرمایه‌گذار هوشمند، به خرید زمین با مساحت ۱۱۰۰ متر در منطقه‌ی چمستان بپردازید. این زمین با ویژگی‌های خاص خود، شما را به یک زندگی ایده‌آل در دل طبیعت نزدیک به شهر و امکانات راه‌اندازی می‌کند.

**موقعیت استراتژیک در شهر چمستان**

شهر چمستان، با دارا بودن روستاهای متعدد، یکی از مناطق پرطرفدار شمالی کشور است. این زمین به واسطه‌ی موقعیتی استراتژیک خود در حومه شهر چمستان قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به مراکز شهری و امکانات عمومی دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال خرید زمینی در منطقه‌ای مسکونی و همچنین دسترسی آسان به مراکز شهر هستید، این زمین بهترین گزینه برای شماست.

**زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر**

این زمین با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع، فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در منطقه چمستان فراهم می‌کند. با داشتن مساحت گسترده و فضای مناسب، شما می‌توانید طرح‌های خلاقانه‌ای را برای احداث ویلا، خانه‌ی تفریحی یا کلنگی به اجرا درآورید. همچنین، با توجه به اندازه‌ی مناسب این زمین، می‌توانید فرصتی عالی را برای احداث باغ و فضای سبز بهره‌مند شوید.

**محیطی دل‌انگیز و با امکانات کامل**

این زمین داخل بافت مسکونی چمستان واقع شده است که از تمامی امکانات شهری بهره‌مند است. در این منطقه، همچنین امکانات رفاهی و خدماتی مختلفی نیز موجود می‌باشد که شما را از همه جهات راضی خواهد کرد. همچنین، اطراف این زمین با مناظر طبیعی دلنشین و جاذبه‌های گردشگری بکر پر می‌باشد که شما را به لحظاتی دل‌چسب نزدیک می‌کند.

**

خرید ارزهای دیجیتال بهتر است یا خرید زمین در شمال

قیمت

چرا بازار خرید ویلا در شمال بسیار نوسان دارد؟

استثنایی با پتانسیل سرمایه‌گذاری بالا**

با توجه به ویژگی‌ها و موقعیت این زمین، قیمت فقط متری 8 میلیون تومان، به شما فرصت منحصر به فردی را ارائه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در این ملک، به یکی از سرمایه‌گذاران با دید بلند و سوددهی بالا تبدیل شوید. این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری را درباره این زمین و سایر فرصت‌های املاکی در مناطق شمالی کشور کسب کنید.

**فروش ویلا شمال**

با ویلا دنیز، بهترین همراه شما در امور املاک شمال، همچنان می‌توانید از خرید و فروش ویلاهای شمالی نیز بهره‌مند شوید. اگر به دنبال یک ویلا یا ملک در شهرهای آمل، نور، محمودآباد و نوشهر هستید، تیم ما آماده‌ایم تا به شما در انتخاب ملک دلخواه خود کمک کنیم.

آشنایی با شهرکهای برند، خرید و قیمت ویلا در شهرک برند



برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در امور املاک شمال، با ما تماس بگیرید. تیم ما همواره آماده است تا به شما خدمات حرفه‌ای و بهترین راهکارها را ارائه دهد.

**برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید:

09106180328  


ویلا دنیز - بهترین همراه شما برای ملک‌های شمالی

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24725
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه