از دیرباز تا به حال، ویلا و ساختمان سازی، در مناطق، خوش آب و هوا، مانند مازندران، و دیگر شهرهای شمالی کشور، مرسوم بوده است، اما امروزه این ساخت و ساز، شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است،‌ و از همه مهمتر، موقعیت مکانی، و جایگاه این ساختمانها، و سبک و‌ طراحی آنها، در اولویت انتخاب، هر سازنده و‌ خریدار، می باشد، که ما در این مقاله قصد داریم، به یکی از این دغدغه ها، که در باب، ویلا شهرکی است، بپردازیم، پس با ما همراه باشید:

 

چنانچه هر شخصی، دغدغه سرمایه گذاری در شمال کشور، را دارد، گستردگی منطقه، و آب و هوای متنوع شمال، و ... می تواند گزینه های  مختلفی، برای انتخاب، به او‌ ارائه دهد، که یکی از این گزینه ها، ساختمان، و‌ ویلای شهرکی می باشد، که خود این گزینه هم، می تواند، انواع مختلفی، برای خرید ویلا در شمال به هر متقاضی، پیشنهاد دهد.

قابل ذکر است، در هنگام انتخاب ویلای شهرکی، با مسئله، ویلای برند، روبرو شده اید، حال این ویلای برند چیست؟، و چه مزایایی نسبت به دیگر ویلاها دارد؟ را، در ادامه مطلب، با ما همراه باشید، تا به پاسخ این سوالات بپردازیم.

 سرمایه گذاری در شمال

 

 



  مفهوم شهرک برند چیست؟



 

در خصوص، شهرک های برند، باید اینگونه، بیان داشت که، به شهرک های بزرگ و با قدمت چندین ساله، که به نوعی، قدیمی شده اند، برند یا معروف می گویند، در راستای شهرک های برند، باید اینگونه عرض کرد که، به تمامی ویلاهایی که، عمر مفید (۳۰) را گذرانده اند، این لقب داده می شود، و به همین جهت، جزء، مزیت های این شهرک ها، به حساب می آید، شهرک هایی که، برند می باشند، به سبب قدمتی که دارند، از مشاعاتی، همچون، فضاهای تفریح و بازی، زمین های گلف و تنیس، ساحل اختصاصی، استخرهای مشاع و خصوصی، اسکله، پارکینگ و نگهابی، و ... برخوردار هستند، برای مثال، این گزینه ها و خصوصیات را، در شهرک های معروفی همچون، در، خانه دریا، دریا بیشه، امیردشت، بهاران، گلشهر و … می توان یافت.

 

همچنین قابل ذکر است، از گزینه های مهمی که، در شهرک ها، برای بسیاری از متقاضیان، مهم می باشد، مسئله مساحت، و متراژ بالای فضاهای، کلی شهرک می باشد، که امکان ساخت و‌ ساز ساختمان های، مورد نظر را افزایش می دهد، که شهرک های ساحلی و جنگلی، بیشترین مساحت را به خود اختصاص داده اند، که با محوطه سازی، و جدول کشی های مناسب، طراحی و اجرا گشته است، و همچنین، در بعضی از شهرک ها، إلمانهایی ثابت وجود دارند که، مختص همان محوطه می باشد، و بیشتر افراد، با همین مشخصه، این مناطق را به دیگران معرفی می نمایند، برای مثال، شهرک سازی در چالوس، و‌ در محوطه نمک آبرود، می تواند یکی از این گزینه ها باشد، و مشخصه اصلی این محوطه، فضای سبز بی نظیر، آبشارهای مصنوعی، و تلکابین باشد.

 

 شهرک نشینی

 



مزیت انتخاب شهرک های برند چیست؟ 



 

 

* کیفیت زندگی : رشد و ارتقای سطح زندگی، و  تلاش به تغییر زندگی، و هدایت آن، به سمت و‌ سوی آرامش و زندگی بهتر، از اولویت های هر خانواده در هنگام خرید ویلا در شمال، و دیگر مناطق مد نظر می باشد.

 

 

* مدیریت مالی با خرید ویلا شهرکی، می توانید هزینه های جاری در زندگی را بهتر، و به نحو احسن، مدیریت نمائید، زیرا در ویلاهای شهرکی، هزینه های مشاع، بصورت گروهی، و بر اساس هر خانوار، تعیین و پرداخت می گردد، که این روند، در ویلاهای خصوصی، وجود ندارد، و تمامی هزینه ها را باید، خود فرد متحمل گردد،‌ بنابراین، در هنگام خرید ویلا، به این نکات توجه کنید.

 

 

* دسترسی آسان، به امکانات، تفریحی و رفاهی : از مزایای ویلاهای شهرکی، دسترسی آسان و بدون دغدغه،  به امکانات موجود می باشد، برای مثال، ویلای ساحلی، می تواند گزینه ی خوبی، برای گذراندن اوقات فراغت، و سواحل آن، تفرج گاهی سالم، و‌ بدون استرس برای کودکان باشد، همچنین سواحل می تواند، مکانی برای قدم زدن و دریافت انرژی مثبت، باشد.

 

 مزیت شهرک برند

 

 



 خرید و فروش ویلا در شهرکهای معتبر و خوش نام (برند): 



 

 

در خصوص ویلاهای برند، باید اینگونه بیان داشت که، با توجه به ویژگی های بارز، در این مناطق، اما، خرید و فروش ملک، بسیار محدود است، یکی از موضوع های بحث برانگیز در خصوص این شهرک ها، خرید و فروش محدود، در ملک ها است، همچنین، ویلاهای برند، با توجه به، دیگر ویلاها، با چنین سبک و‌موقعیت، از قیمت بالاتری برخوردار هستند، که تمامی این موارد، از عدم وجود، واسطه گران دلسوز، و متعهد است، که این عمل غیر حرفه ای، این افراد، سبب می شود، زمینه های، رشد روزافزون و سالیانه، این ویلاها، رو به افزایش باشد، که بر اساس گزارشات کارشناسان، قیمت ملک و ویلا و ... هیچگاه ثبات نداشته، و با نوسانی بسیار بالا، وجود دارد، که این نوسان از متری ۲۵ تا ۱۵۰، متغیر است.

 باید بیان داشت،  این نوسانات قیمتی، به عوامل مختلفی بستگی دارد، که ما به چند نمونه پرداخته ایم:

 

• سال ساخت شهرک

• موقعیت مکانی ساختمان، و ملک

 

 در کلام آخر، خرید ویلا در شمال، از مهم ترین گزینه های، سرمایه‌گذاری در مازندران می باشد، همچنین این گزینه، در مدت زمانی کوتاه، به سودآوری می رسد، و به نوعی، یک معامله همیشه بازده، و مثبت می باشد. 

 

همچنین، خرید ویلا در شمال گزینه های مختلفی را شامل می‌شود، خرید ویلا شهرکی در شهرک های برند مازندران اولین و مهمترین گزینه برای معامله می باشند، که خرید ویلا در رویان ، کلاردشت، چالوس، و ... در یک منطقه خوش آب و هوا و بکر، همواره، پر متقاضی است، انتخاب میان  ویلاهای گوناگون، ممکن است برای بسیاری از مشتریان سخت باشد، برای آسان نمودن این کار، می توانید، از کارشناسان مجرب ویلا دنیز، کمک دریافت نمائید، و‌ با آنها، تماس برقرار نمائید، همچنین سایت ها، چنین قابلیت هایی را دارند که، بتوانند گزینه های موجود در ،جهت خرید و فروش ویلا، ساختمان و زمین، در اختیار تمامی هموطنان قرار دهند.

با آرزوی موفقیت و‌ سلامتی.

 خرید و فروش شهرک برند

 

لینک و مقالات پیشنهادی:


 

خرید ویلا باغ مدرن در یکی از برندترین منطقه

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در منطقه برند نور

ویلای باز در ویلا

ملک اوقافی در شمال

انتقال سند ملک

ویلا اکازیون چیست