صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در مازندران

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در مازندران

741

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15802
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در مازندران 

 

با سلام خدمت مشتریان محترم ویلا دنیز امیدوارم که حالتون خوب باشه.

امروز قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلا نیم پیلوت شیک در چمستان در منطقه اهو دشت سرسبز معرفی کنم، با همراه باشید.

خرید ویلا نیم پیلوت در شمال کشور یک سرمایه گذاری مناسبی است زیرا از لحاظ موقعیت مکانی این ویلا جنگلی در یکی از مناطق خوش اب و هوا به نام اهودشت و در مکانی دنج، ارام و دارای چشم انداز زیبا، ویو به دریاچه، ویو به جنگل و ویو به کوهپایه قرار دارد، و به عنوان ویلا در شهرک با موقعیت جنگلی و نوساز درون شهرک شناخته و احداث گردیده است.

این ویلا نیم پیلوت جنگلی، نوساخته در سال 1399 کلیه انشعابات و امکانات لازم را مثل اب، برق، گاز، را دریافت نموده است.

ویلا نیم پیلوت جنگلی طرفداران زیادی داشته و در حدود قیمتی خود بسیار با ارزش است، این ویلا 220 متر مساحت زمین و 150 متر زیر بنا ان است، این ویلا داری 1 طبقه و 2 اتاق خواب به صورت مستر برای ان طراحی شده است.

 این ویلا در شهرک اهودشت قرار دارد که از نظر امنیت میتوان خیالتان راحت باشد زیرا در این شهرک نگهبانی24 ساعته  و گیت ورودی وجود دارد که از ویلا های موجود در این شهرک مراقبت میکنند.

این ویلا حدود فاصله کمی تا جنگل های چمستان داشته و با فاصله کمی که با شهر دارد، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و دسترسی سریع و اسان به مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر های اطراف چمستان مثل نور رویان محموداباد و... میتواند داشته باشد.

 با خرید ویلا جنگلی میتوانید دسترسی به دریاچه الیمالات، ابشار سیسنگان، کوه واز، پارک جنگلی نور و... داشته باشید و نهایت لذت از زیبایی این مناطق گردشگری ببرید.

 هم چنین مسافت این ویلا تا محمواباد نیز حدود چندین کیلومتر بوده که با فاصله از رطوبت و شرجی دریا است و  دارای اب و هوای بسیار مطلوب می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما  را کلیک کنید.

خرید ویلا سند دار اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان عزیز می باشد میتوان گفت خیالتان بابت خرید این ویلا میتوان راحت باشد زیرا این ویلا داری سند 6 دانگ و تک برگ و پایان کار میباشد از این سو بازدید از این

ویلا نیم پیلوت جنگلی غافل نشوید میتوانید بازید از این ویلا را با مجموعه دنیز تجربه کنید.

این ویلا داری امکاناتی مثل حمام سرویس ایرانی و فرنگی، کابینت mdf، کمد دیواری، تاسیسات گرمایی مثل شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت و پکیج دیواری، انبار داخل ملک، درب ریموت دار و... نام برد.

محوطه سازی این ویلا با حیاط، به زیبایی سنگ فرش و درختان و گل و گیاه زینتی برای تمام فصل ها انجام شده است.

برای مشاوره رایگان میتوانید درخواست مشاور کنید برای این کار کافیست دکمه ثبت درخواست های مشاوره که سمت راست همین صفحه است فشار دهید تا مشاوران حرفه و مجرب ویلا نیاز با شما هماهنگی لازم را انجام دهند

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

تیم ویلا دنیز برای شما خانه امن و با اسایشی را ارزو میکند.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15802
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه