صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آمل

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آمل

336

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22649
زمین
250 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در آمل

سلام به همه ی همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ شرایط کشور متاسفانه به گونه ای نیست که بگیم امیدواریم حال دلتون خوب باشه؛ به امید روزی که حال دل همه ی مردمان میهنمان عالی باشد.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت در آمل را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ آمل را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا باغ در شهر آمل بنا شده است؛ این شهر یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی استان مازندران می باشد؛ این شهر دارای موقعیت مکانی بسیار عالی می باشد؛ این شهر به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و همچنین کوهستان های تنومند، دارای آب و هوای بسیار دلنشین و مطلوبی می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به مشاهده و خرید ویلا آمل هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ در حیاط، درختان چندین ساله به همراه انواع گل ها و گیاهان زیبا کاشته شده است؛ همچنین در حیاط ویلا تاب و میز و صندلی در نظر گرفته شده است.

 متراژ کل زمین این ویلا ۲۵۰ متر و زیربنای آن هم ۱۳۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 یکی از مزیت های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ یعنی تمامی تجهیزات و وسایل برای زندگی در این ویلا مهیا می باشد؛ یکی از مزیت های مهم خرید ویلا مبله، صرفه جویی در زمان برای تجهیز کردن ویلا می باشد.

 نمای زیبای این ویلا به صورت نما آجر و سیمان می باشد؛ ترکیب آجر و سیمان سفید، نمای بسیار زیبا و شیکی را به ارمغان آورده است؛ چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا نما آجر هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما آجر سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ آیا شما هم به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ بی شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال کشور، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان و مشاوران ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای سایت قرار دارد مراجعه کنید یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22649
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه