صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن جنگلی در شمال سرسبز

خرید ویلا نما مدرن جنگلی در شمال سرسبز

666

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،650،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15868
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن جنگلی در شمال سرسبز 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

فروش ویلا بین چمستان و رویان درون شهرک برند و لوکس در دامنه جنگل و با ارتفاع زیاد از سطح دریا، که هم ویو دریا و هم ویو جنگل را به طور همزمان داشته و به صورت دوبلکس در مساحت زمین 300 متر با سند و ساختمان ویلایی دوبلکس حدود 170 متری با 2 اتاق خواب به صورت مستر اعمار گردیده است.
مشخصات ویلا کاملا در تصویر مشخص بوده و طبق ویلاهای این سبکی شامل، سالن پذیرایی کامل و اتاق خواب مستر و آشپزخانه کامل در طبقه اول و سالن نشیمن و دو خواب مستر بزرگ و تراس بزرگ و دلباز رو به جنگل و شهرک و محوطه ای زیبا مطابق عکس ویلا اجرا شده است.
فروش ویلا در شمال از زمان های دور کم و بیش رونق داشته و این رونق بیشتر در ویلاهای جنگلی به چشم میخورد و با توجه به پیشرفت بازار مسکن در شمال و ساخت و ساز ویلا و اشتیاق به خرید و داشتن ویلا در شمال، مخصوصا در استان مازندران و شهرهای غرب این استان را در بین مناطق دیگر شمالی شناخته شده تر کرده است.
غرب مازندران با توجه به طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری و فاصله نزدیک دریا و جنگل و همچنین با دارا بودن دو راه اصلی که غرب مازندران را به پایتخت و دیگر مناطق کشور مرتبط میکند اهمیت فراوان داشته و به جرات میتوان گفت بعد از چمستان، متل قو، نوشهر و رویان از اهمیت و اولویت خرید، بین خریداران ویلا در شمال برخوردار میباشند.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا حد فاصل چمستان تا رویان میباشد و دلیل آن هم وجود جنگل انبوه با جاذبه های زیبای طبیعی و همچنین فاصله کم دریا با جنگل میباشد. 
ویلا فروشی در چمستان با توجه به آمار فروش ویلا در این منطقه بیشتر به چشم میخورد و میتوان کیفیت ساخت بالا و نقشه های مدرن ویلایی و به روز اجرا شده در این منطقه از شمال را به وضوح مشاهده نمود، این ویلا در شهرک  با نگهبانی 24 ساعته با امنیت بالا، دارای سند 6 دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد که شرایط فوق العاده مناسب برای پرداخت ان در نظر گرفته شده است شرایط نظیر نقد و اقساط و معاوضه برای ان ارایه گردیده است که با استفاده از این شرایط میتوانید خرید ویلا سند دار در یکی از مناطق بکر جنگلی چمستان را تجربه نمایید.

با خرید این ویلا نیاز به فراهم نمودن تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مثل پکیج دیواری و شوفاژ و گرمایش از کف و کولر اسپلیت نمی باشید، این ویلا دارای طراحی داخلی شیک و اکازیون دیزاین شده است و معماران حرفه ای فضا سازی زیبایی در حیاط این ویلا با درختان و گیاهان زینتی در نظر گرفته اند که چشم هر ببننده ای را به خود مجذوب میکند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است فشا دهید تا مشاوران دنیز به درخواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 

 

محدوده آدرس: سعادت آباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15868
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه