صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

571

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 15914
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

 

با عرض سلام و ادب به شما مشتریان عزیز و محترم ویلا دنیز.

امروز قصد دارم به شما  عزیزای دل که امیدوارم حالتون خوب باشه، یک ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور در یکی از مناطق خوش اب و هوا در یکی از روستاهای چمستان در امیر اباد به شما معرفی کنم با ما تا انتها همراه باشید.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید تیم دنیز به شما این ویلا دوبلکس جنگلی با امکانات کامل و اسناد تکمیل شده پیشنهاد می دهد.

وقتی شما قصد خرید ویلا در چمستان می کنید پس از امکانات این شهر با خبرید و می دانید این شهرستان به شهر های توریستی مثل نور و نوشهر و رویان بسیار نزدیک می باشد و شما با طی چند کیلومتر می توانید دسترسی به مناطق گردشگری و تفریحی این شهر ها و حتی در چمستان را داشته باشید.

این ویلا در شهرک با گیت نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته می باشد که از نظر امنیت میتوانید اسوده خاطر باشید.

خرید ویلا دوبلکس نسبت به ویلا های فلت و یا نیم پیلوت مزیتی مثل قیمت بالاتر و مساحت بیشتر برای تعداد اعضای خانواده بیشتر و دارای نمای شیک تر و حتی دارای چشم انداز بیشتر به ویو ابدی و همیشگی به کوهپایه و جنگل اطراف می باشد.

این ویلا نوساز در سال 1398 کلیه انشعابات لازم اب برق و گاز را دریافت نموده است.

مگر میشود کسی عاشق دریا و جنگل و کوه نباشد؟

پس تیم دنیز بازدید از این ویلا دوبلکس را به شما پیشنهاد می دهد تا از نزدیک این ویلا را ملاحضه نمایید ویلایی که در مجتمع تهرانی نشین با فرهنگ عالی در محیطی دنج و پر از ارامش قرار دارد و شما میتوانید فقط با طی کردن 6 دقیقه به دریا برسید و تا جنگل های اطراف مثل پارک جنگلی نور و ابشار اب پری و... کمتر 1 ساعت به انها دسترسی داشته باشید و از این طبعیت همیشگی و زیبا نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد خرید ویلا سند دار را دارید این ویلا دارای شرایط فوق العاده و مناسب برای پرداخت به صورت نقد و اقساط و حتی معاوضه صورت می گیرد و همچنین این ویلا دارای اسناد رسمی مثل سند 6 دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و حتی پایان کار می باشد.

این ویلا جنگلی با فضا سازی حیاط با درختان و گیاهان انبوه زیبایی به این ویلا بخشیده است.

این ویلا دارای امکانات کامل مثل سرویس ایرانی و فرنگی و 3 اتاق خواب به صورت مستر و تاسیسات گرمایی مثل گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه می باشد و این ویلا دوبلکس جنگلی با مساحت زمین 300 متر و زیر بنا به متراژ 200 متر با طراحی مدرن و ساخت توسط مهندسین حرفه و مجرب در چمستان ساخته شده است.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر برای خرید و یا بازدید از این ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان را دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: امیراباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15914
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه