صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما سنگی دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا نما سنگی دوبلکس جنگلی در شمال

600

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15917
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا  نما سنگی دوبلکس جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان محترم و عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل باشید.

 

ويلاي فروشي مدرن فول امكانات حياط دار در لوكس ترين شهرك هاي موجود در شمال کشور، با سند شش دانگ مالکیت و امتیازات و امکانات فول شهرکی، نظیر برق، کنتور گاز مستقل، موقعیت زیبا و لوکس جنگلی که از خصوصیات ویلاهای لوکس و برند منطقه برای خرید ویلا در شمال میباشد.

با ما همراه باشید؛ تا با این ویلا در چمستان بیشتر اشنا شوید، برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 

فروش ويلا با محوطه اي بزرگ با حیاط سازی زیبا و رویایی و با سازه و بنايي لوكس به صورت دوبلکس مدرن در منطقه جنگلی نزدیک ساحل در شمال كشور، در سعادت اباد شهرستان چمستان که از روستاهای توریستی و جذاب در شمال میباشد واقع شده است.

 

فروش ويلا فول امكانات در يكي از قشنگترين و بهترين شهرك هاي منطقه با تمام امكانات تفريحي و رفاهي، جزو  ویلا در شهرک و حياط دار با تمام امكانات كامل نسبت به ويلاهاي اطراف در رده بالاتري قرار گرفته است.

 

 ويلا دوبلکس جنگلی و زیبا داراي امكاناتي چون؛ جواز ساخت، سند مالكيت شش دانگ جزو ویلا سند دار می باشد، كنتور آب و برق و گاز، نگهباني 24 ساعته، دوربين حفاظتي و سيستم گرمايشي و سرمايشي و از همه مهم تر اين ويلا در نزديكي جنگل هاي سرسبز شمال قرار گرفته كه با فاصله كَمی تا جنگل  امكان پياده روي را ممكن ميسازد و همچنين به ساحل دريا نيز نزديك است.

 

تمامي لوازم چوبي و درب هاي داخل از بهترين چوب جنگلي و نماي بيروني ساختمان تماماً سنگ كاري شده با حياطي بزرگ و زيبا و حياط سازي فوق العاده زير نظر مجرب ترين كارشناسان فضاي سبز، گل كاري شده و با كاشت درختان تزييني و باغچه كاري شده و چراغ هاي پايه دار و آلاچيق كه در محوطه درست شده است، زيبايي خاصي به خود گرفته است و در ضمن ويلا با دوربين هاي مداربسته و نگهباني تحت حفاظت كامل قرار دارد.

 

این ویلا دارای امکاناتی نظیر تاسیسات گرمایی شومینه و شوفاژ و گرمایش از کف و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت و سرویس ایرانی و فرنگی و کابینت مدرن و دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت و... دارا میباشد. با وجود تراس رو به ویو زیبا و همیشگی رو به جنگل و کوه پایه ارامش خاصی انتقال می دهد.
ويلاي لوكس فول امكانات حياط دار نزديك به جنگل كه يكي از لوكس ترين و زيبا ترين شهرك هاي اطراف منطقه چمستان ميباشد که با زميني به مساحت 250 متر مربع و ساختماني با زير بناي 180 متر مربع به صورت دوبلکس كه يكي از بزرگترين ويلا اين شهرك است و جزء بهترين ويلاها آن محسوب ميشود.

اگر نیاز به مشاوره برای خرید این ویلا دوبلکس دارید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15917
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه