صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

653

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15939
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال 

 

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سروران گرامی؛ امیدوارم در این روزهای کرونایی حال شما و خانواده محترمتان خوب باشه و کاملا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده باشید تا هرچه زودتر زنجیره این ویروس خطرناک را قطع کنیم.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه به شما معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، با ما همراه باشید.

 این ویلای لاکچری در شهر چمستان بنا شده است؛ فاصله این شهر تا تهران حدود ۱۸۰ کیلومتر می باشد؛ این منطقه به دلیل وجود جنگل و نزدیکی به دریا، آب و هوای خوبی دارد؛ به همین دلیل این شهر مقصد بسیاری از مسافران و توریست ها می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم خرید ویلا چمستان را دارید، می توانید روی نوشته رنگ شده کلیک کرده تا سایر ویلا های شهر چمستان را مشاهده کنید.

ویلا دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده است که به وسیله راه پله ای که در داخل ویلا قرار داده می‌شود، طبقات آن به یکدیگر متصل می شوند.

نمای این ویلای دوبلکس جنگلی، به صورت رومی و بسیار شیک و لاکچری می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما رومی کلیک کنید.
این ویلای دوبلکس و لاکچری، شهرکی می‌ باشد؛ این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته واقع شده است و امنیت آن بسیار بالا می باشد؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا شهرکی هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز را مشاهده کنید.

دسترسی این ویلای شهرکی به جاده اصلی بسیار راحت و نزدیک است؛ یکی از امکانات فوق العاده ویلا، دسترسی خوب آن به جنگل می باشد؛ همین نزدیکی به جنگل در کنار تراس هایی که در آن تعبیه شده است، چشم انداز جنگل را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

متراژ کل زمین ویلا 500 متر می ‌باشد که 400 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است.

در این ویلای دوبلکس، 4 اتاق خواب  تعبیه شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛  سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و دیوار اتاق ها مزین به کاغذ دیواری‌ های بسیار زیبا می باشد؛ سالن ویلا بسیار بزرگ و دلباز و همچنین نور گیر می باشد که این خود یک ویژگی عالی است؛ زیرا امروزه به دلیل ساختمان سازی های زیاد و وجود آپارتمان‌های مرتفع، کمتر خانه ای پیدا می شود که نور گیر خوبی داشته باشد.

آشپز خانه ویلا مجهز به کابینت های ام دی اف درجه یک می باشد و همچنین سقف ویلا نیز به وسیله کناف کاری تزیین شده است؛ تمامی انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز متصل می باشد.

سند این ویلا به صورت تک برگ است؛ خرید ویلا سنددار شما را از خرید خود مطمئن می‌ سازد؛ شرایط فروش این ویلای دوبلکس نما رومی به صورت اقساطی است؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

 

 با سپاس از همراهی گرم شما عزیزان.

در صورت نیاز می توانید با مشاوران حرفه ای ما در ارتباط باشید و به همین جهت می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام کنید.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس: امیرآباد

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 15939
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه