صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

993

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15997
زمین
250 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا نما رومی شیک جنگلی در شمال

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما هموطنان گرامی؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و هیچ قصه ای نداشته باشید و در سلامت کامل به سر ببرید.

امروز خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای نما رومی جنگلی در شهر زیبا و خوش آب و هوای چمستان واقع شده است؛ این منطقه به دلیل جنگل‌های انبوه و بکری که دارد و همچنین نزدیکی به دریا، طرفداران زیادی دارد. فاصله این شهر تا تهران حدود ۱۸۰ کیلومتر می باشد.

ویلا دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده است؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به خرید ویلا فلت و نیم پلوت می باشد.

نمای این ویلای جنگلی، رومی است که بسیار طرح جذاب و لاکچری می باشد و همچنینطرفداران زیادی دارد؛ حالا شما این ویلای دوبلکس نما رومی را به صورت جنگلی تصور کنید؛ بسیار محشر می شود!

برای مشاهده و خرید ویلا نما رومی کلیک کنید.

این ویلای نما رومی جنگلی در یک شهرک امن و دنج بنا شده است؛ شهرکی بودن این ویلا، یک مزیت مهم برای بسیاری از خریداران می باشد؛ زیرا خرید ویلا شهرکی به دلیل وجود دوربین های مدار بسته و همچنین نگهبانی ۲۴ ساعته، دارای محیط بسیار امن می باشد که این ویلا را بسیار امن و آرام برای زندگی دائمی می کند.

این ویلای سنددار در نزدیکی جاده اصلی بنا شده و دسترسی آن به مراکز خرید بسیار خوب و راحت می باشد و رفت و آمد را بسیار راحت می کند؛ امکانات رفاهی این ویلا کاملا مهیا می باشد.

مساحت کل زمین این ویلای دوبلکس، ۲۵۰ متر می‌ باشد که ۱۵۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است.

حیاط ویلا بسیار بزرگ و سرسبز است که به آدم انرژی می دهد و در وسط آن حوضی در نظر گرفته شده که به زیبایی حیاط می افزاید.

امکانات داخلی ویلا بدین‌ ترتیب میباشد که سالن آن بزرگ و دلباز است که با نور پردازی بسیار عالی تزئین شده و همچنین سقف آن پوشیده از کناف است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک می باشد.

آشپزخانه ویلا به وسیله کابینت های مرغوب و زیبا مزین شده است؛ تعداد اتاق خواب های این ویلای نما رومی 3 عدد می باشد که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ابعاد این اتاق ها استاندارد و مناسب است.

یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این ویلای جنگلی، چشم انداز زیبا و آرامش بخش جنگل می باشد؛ تمامی انشعابات آن، از جمله آب، برق و گاز متصل است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این ویلا، سنددار بودن آن می باشد که مد نظر بسیاری از خریداران قرار دارد؛ چنانچه شما عزیزان نیز قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

 

در صورت داشتن سوال و یا نیاز به مشاوره‌ ی بیشتر، می ‌توانید با مشاورین با تجربه و ماهر ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی نور

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15997
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه