صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در نوشهر

719

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
28،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16003
زمین
1200 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در نوشهر 

همراهان گرامی ویلا دنیز و هموطنان محترم، سلام؛ امیدوارم روز پرانرژی و پرنشاطی را سپری کرده باشید؛ امروز با شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ دوبلکس لاکچری واقع در روستای ونوش شهر نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، تا پایان با نگاه گرمتون ما رو همراهی کنید.

منطقه ونوش در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر رویان و ۳۰ کیلومتری شهر نوشهر قرار دارد؛ ونوش از سمت شمال با دریای خزر همسایه می باشد؛ این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر رویان و جاده هراز و از طرف دیگر نزدیکی به شهرستان‌ های نوشهر، فرودگاه نوشهر، جاده چالوس کرج و ... هر ساله یکی از مقاصد اصلی گردشگران می باشد.

این ویلا به صورت دوبلکس و در دو طبقه مجزا از هم طراحی شده است؛ خرید ویلا دوبلکس امروزه در شمال کشور پیشرفت زیادی کرده است؛ البته ناگفته نماند که خرید این نوع ویلا، نیازمند توان مالی نسبتا قوی می باشد.

این ویلا باغ دوبلکس، جنگلی نیز می باشد و فاصله آن با جنگل حدود 2 دقیقه است؛ البته ناگفته نماند که علاوه بر جنگلی بودن، ساحلی نیز می باشد و فقط کمتر از یک دقیقه با دریا فاصله دارد؛ به همین دلیل، این ویلا دارای چشم انداز زیبا و کم نظیر جنگل، کوهستان و دریا است؛ امکانات رفاهی ویلا کامل مهیا می باشد.
امنیت ویلا به دلیل شهرکی بودن و حضور نگهبان که به صورت ۲۴ ساعته در گیت نگهبانی حضور دارد، در سطح بالایی می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

سالن این ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد که به دست طراحان خوش سلیقه و خوش ذوق، طراحی و ساخته شده است؛ آلاچیقی که در حیاط تعبیه شده است، بر زیبایی هرچه تمام تر این ویلا، افزوده است؛ درب حیاط ویلا نیز ریموت دار می باشد.

از دیگر امکانات این ویلای شهرکی، استخر و جکوزی آن می باشد که خود یک ویژگی و ملاک مهم برای بسیاری از خریداران است؛ اگر شما نیز از این دست خریداران هستید و به دنبال خرید ویلا استخردار می باشید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

این ویلای شهرکی دوبلکس، دارای ۱۲۰۰ متر زمین و ۴۰۰ متر زیر بنا می باشد؛ 4 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ویلا می‌ توان به کولر اسپلیت، پکیج و شوفاژ دیواری اشاره کرد.

سند این ویلا تک برگ بوده که از مهم ‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می  ‌شود؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا سایر ویلا های سنددار ویلا دنیز را نیز مشاهده کنید.

 

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ همچنین اگر قصد معاوضه را دارید، این ویلا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی تعبیه شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزید از شما نهایت تشکر را داریم.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک نمایید:

خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا ساحلی


محدوده آدرس: ونوش

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16003
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه