صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا شهرکی لوکس با امکانات کامل در نور

فروش ویلا شهرکی لوکس با امکانات کامل در نور

704

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
28،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19944
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا شهرکی لوکس با امکانات کامل در نور

 

شهرستان نور به خاطر شرایط آب و هوایی، بهره مندی همزمان از دریا و جنگل و طبیعت سرسبز، امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد در صنعت گردشگری ایران حرف اول را می زند.به همین دلیل به یک منطقه ایده آل جهت سرمایه گذاری در شمال و خرید ویلا تبدیل شده است.

به همین منظور سرمایه گذاران زیادی این منطقه را هدف خود، جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف به خصوص در بخش  خرید ویلا قرار داده اند و شروع به ویلاسازی در خوش آب و هواترین منطقه ایران کرده اند.

برای دیدن سایر ویلاها در منطقه نور، کلیک کنید.

 

امروزه طراحی ویلا ساحلی بسیار شیک و لوکس می باشد، و از نمای مدرن بهره می برد. همچنین ویلا های ساحلی داخل شهرک  از امکانات زیادی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی بهره مند می باشند، حتی دکوراسیون داخلی این ویلاها بسیار لوکس طراحی شده است.

 یکی از مزیت های مهم ویلا ساحلی این است، که چون در داخل شهر قرار گرفته اند به امکانات رفاهی و خدمات شهری نزدیک هستند و لازم نیست برای تهیه نیازها و احتیاجات خود مسافت طولانی طی کنید. یکی دیگر از مزیت های ویلاهای ساحلی نزدیک بودن به جاده اصلی است، که باعث می شود در تمام فصل های سال حتی در پاییز و زمستان نیز به راحتی به ویلای خود دسترسی داشته باشید.

اگر صاحب یک ویلا ساحلی در شمال باشید علاوه بر اینکه همیشه می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید به علت داشتن موقعیت خوب در شهری که در آن واقع شده اند هر زمان که بخواهید می توانید به مکان های دیدنی و گردشگری آن شهر رفته و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

داشتن ویلا ساحلی برای خیلی از مردم یک نوستالژی قدیمی محسوب می شود اینکه ویلایی در کنار ساحل داشته باشند و یک زندگی در هوایی پاک در رویایی ترین مناطق شمال را تجربه کنند جایی که طلوع و غروبش صحنه دل انگیزی را به تصویر می کشد و تماشای غروب ساحل بسیار روح بخش است.

 برای دیدن لوکیشن تقریبی این ویلا، کلیک کنید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا شهرکی در نور:

22 قطعه ویلا داخل شهرک

سنگ فرش

ساحلی

به همراه نگهبانی 24 ساعته

متراژ زمین 400 متر

متراژ بنا 300 متر با روف گاردن

نمای ویلا:مدرن و لاکچری

تعداد خواب سه خوابه و چهار خوابه مستردار بهمراه آسانسور

سرویس بهداشتی:ایرانی،فرنگی

پوشش کف:سرامیک ضد خش

پارکینگ میهمان

اسکله ساحلی

استخر روباز

با ویو دریا و جنگل

دارای آلاچیق، آبنما، باربیکیو، سن رقص، آتشکده

 

این ویلا برای متقاضیانی که به دنبال ویلایی ساحلی در منطقه ای لوکس و نزدیک به جاده های ارتباطی با تهران، و در عین حال ساخته شده با متریال مرغوب و باکیفیت می باشند، و دوست دارند در منطقه ایی زندگی کنند که بومیان کمی باشند بسیار متناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این ویلا با کد 19944 از جمله شرایط فروش آن می توانید به مشاوران مجموعه ویلا دنیز، از طریق بخش تماس با ما یا دکمه سبز در سمت راست پایین صفحه مراجعه نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه