صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس نما انگلیسی جنگلی در شمال

خرید ویلای دوبلکس نما انگلیسی جنگلی در شمال

2206

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
11،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16084
زمین
535 متر مربع
بنا
389 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نما انگلیسی جنگلی در شمال

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و بهترین ها براتون رقم خورده باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز با شما مهربانان هستم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما انگلیسی در شهر نوشهر و منطقه لتینگان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این ویلا در شهر جنگلی و ساحلی نوشهر و در منطقه خوش آب و هوای لیتنگان واقع شده است؛ شهر نوشهر به دلیل داشتن منابع طبیعی همچون دریا و جنگل، میزبان مسافران زیادی می باشد و به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

نمای بسیار زیبای این ویلا، سنگی و به صورت نما انگلیسی طراحی شده است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل مقاومت بالای سنگ در مقابل تغییرات جوی هوا، طرفداران بسیار زیادی دارد.
اگر علاقه مند به خرید ویلا نما انگلیسی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سیار ویلای سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده کنید.

یکی از شرط های بسیار مهم در خرید ویلا، امنیت منطقه آن می باشد؛ این ویلای نما انگلیسی، شهرکی می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد؛ علاوه بر شهرکی بودن، ویلا دارای سیستم امنیتی کامل است و دارای دوربین های مدار بسته، سیستم حریق، دزدگیر و همچنین درب ورودی ضد سرقت می باشد.

از دیگر مزایای بسیار خوب و کاربردی ویلا، دسترسی بسیار راحت آن به مراکز خرید و فاصله ۵ دقیقه ای آن تا دریا می باشد و همچنین فاصله این ویلا تا جاده اصلی زیر یک کیلومتر می باشد.

خرید ویلا ساحلی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا به راحتی بتوانید به دریا دسترسی پیدا کنید.

از شرایط داخلی ویلا می‌توانم به سالن بزرگ و نورگیر آن اشاره کرد؛ علاوه بر نورگیر بودن، سالن آن با نورپردازی مهندسی شده تزئین شده است که فضا را بسیار زیباتر و دلنشین تر کرده است؛ این ویلا دارای 5 اتاق خواب است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

از دیگر امکانات داخلی ویلا، می‌توان به سیستم گرمایش از کف کاملا هوشمند آن اشاره کرده.

چشم انداز زیبای این ویلا به لطف اختلاف سطح 2 طبقه ای و همچنین تراس هایی که در اطراف ویلا تعبیه شده است، به سمت جنگل و دریا می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس شهرکی، ۵۳۵ متر که 389 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

سند ویلا شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.


با تشکر از همراهی شما عزیزان.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: لتینگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16084
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه