صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا تریبلکس استخردار مبله در رویان

خرید ویلا تریبلکس استخردار مبله در رویان

304

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
11،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22777
زمین
325 متر مربع
بنا
440 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار مبله در رویان

سلام به همه ی هموطنان عزیزم؛ سلامت و شاد هستید؟ همه‌چیز مرتب و خوبه؟ انشالله که همه چیز خوب و عالیه.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار مبله در رویان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا رویان هستید، تا انتها ما را دنبال کنید.

اولین مزیت این ویلای دوبلکس، مبله بودن آن می باشد؛ این ویلا شامل وسایلی همچون مبل، پرده کامل، تخت و رو تخت برند، یخچال ساید، تلویزیون ۶۵ اینچ، ماشین لباسشویی و ... می باشد که شما را از هزینه برای خرید وسایل جدید بی نیاز می سازد؛ شما با خرید ویلا مبله، در زمان هم صرفه جویی خواهید کرد؛ زیرا دیگر نیاز نیست برای خرید وسایل به بازار مراجعه کنید.

 اسناد این ویلا شامل جواز ساخت، پروانه پایان کار و از همه مهم تر، سند تک برگ می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید تا خیالتان از بابت قانونی بودن ویلا آسوده باشد، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

 این ویلای لاکچری، ۳۲۵ متر زمین و ۴۴۰ متر بنا دارد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که همه ی خواب ها مستر بوده  همچنین دارای یک سرویس مهمان نیز می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی متصل می باشد.

 سیستم گرمایشی این ویلا شامل گرمایش از کف آن هم برای هر دو طبقه می باشد.

در طبقه سوم، روف گاردن بزرگ با میز و صندلی، آتشکده و آلاچیق طراحی شده است؛ نمای زیبای این روف گاردن دل باز، به سمت جنگل و دریا می باشد.

درب ورودی حیاط ریموت دار می باشد؛ همچنین سیستم امنیتی و ایمنی ویلا کامل می باشد؛ این ویلای اکازیون دارای دوربین مداربسته، دزدگیر و سیستم اعلام حریق می باشد.

 در طبقه اول، استخر ۴ فصل با نمای زیبا تعبیه شده است که می توانید در تمامی فصول سال، سرد و گرم از آن استفاده کنید؛ افرادی که قصد خرید ویلا استخردار را دارند، می توانند با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای استخردار سایت ویلا دنیز دیدن نمایند.

متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و درجه ۱ می باشد؛ این ویلای سنددار مجهز به رقص نور، باند بلوتوثی و همچنین دارای نور پردازی عالی می باشد.

این ویلا، همانطور که در عنوان آن هم مشخص شده است، در شهر رویان بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به جاده اصلی، مراکز رفاهی مثل هایپر مارکت، نانوایی، قصابی، مراکز تفریحی، جاده اصلی و از همه مهم تر، دریا و جنگل بسیار ساده و آسان می باشد.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22777
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه