صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس نماکلاسیک در نوشهر

خرید ویلای دوبلکس نماکلاسیک در نوشهر

588

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
11،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقیاقساط 4 بدون بهره
کد ملک 17728
زمین
600 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نماکلاسیک در نوشهر 

سلام عرض می کنم خدمت یکایک شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتان لذت برده باشید، و همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترم ایشان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما کلاسیک در شهر ساحلی و توریستی نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

با پر مشغله و سخت شدن زندگی های امروزی، بسیاری از افراد دوست دارند تعطیلات خود را در مناطق شمالی کشور در هوایی پاک و در محیطی آرام سپری کنند و شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که از کجا شروع کنم؟

شهرهای شمالی به خاطر بهره‌مندی از دریا، طبیعت سرسبز، آب و هوای بکر و جاذبه های گردشگری فراوان، موقعیت بی‌نظیری دارند که مناسب‌ترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

در میان استان‌های شمالی، این استان مازندران است که هر ساله مسافران زیادی، آن را در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند، اما چرا نسبت به استان های گیلان و گلستان محبوبیت بیشتری دارد؟

_وجود زیباترین سواحل

_وجود جنگل های سرسبز

_داشتن راه‌های مهم جاده کندوان، جاده هراز و جاده فیروزکوه به این سه شاه راه، مهم سفر کردن به مازندران به تهران بسیار راحت می باشد.

وجود این ویژگی ها در مازندران باعث شده است، تا کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در شمال، به خصوص در بازار مسکن را دارند، برای اهداف خود سراغ شهرهای مازندران بروند.

با وجود اینکه تمام این شهرها از موقعیت ویژه برای خرید ویلا در شمال برخوردار هستند، اما فقط نوشهر است، که دارای فرودگاه می باشد، که وجود آن باعث می شود، گردشگرانی که نوشهر را برای تفریح انتخاب می کنند، از راه راحت تری در این شهر بتوانند رفت و آمد کنند.

به علاوه، نوشهر شهری بندری است که به خاطر وجود دریا و جنگل در اکثر مناطق آن بکرترین طبیعت را در خود جای داده است؛ همین موضوع باعث می‌شود، خرید ویلا در نوشهر یکی از بهترین و خاص ترین روش های سرمایه گذاری در شمال به حساب آید.

طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، ویلای دوبلکس از جمله ویلا هایی که مخاطبان زیادی دارد، دلیل اینکه ویلای دوبلکس طرفداران زیادی دارد، داشتن فضای زیاد است، یعنی شما با خرید یک واحد2 طبقه را صاحب می شوید و می توانید از فضای خالی آن استفاده کنید.

این ویلا دارای ۶۰۰ متر زمین ۴۰۰ متر بنای دوبلکس می باشد، که در این بنا ۴ خواب به همراه مستر تعبیه شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتر های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا شهرکی بودند است، شما با خرید ویلا شهرکی نگرانی بابت امنیت پیدا نخواهید داشت؛ این شهرک دارای نگهبان و دوربین های مداربسته می باشد.

 اگر شما می خواهید یک ویلایی شسته رفته را خریداری کنید، ما به شما ویلا سند دار را پیشنهاد می دهیم، شما با خرید ویلا سند دار هیچ نگرانی بابت سند نخواهید داشت.

دیگر ویژگی این ویلا شرایط پرداخت آن است، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17728
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه