صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

802

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16086
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان و بزرگواران و همراهان همیشگی دنیز ویلا؛ امیدوارم در این روزهای کرونایی حالتان خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، سهمی هر چند کوچک و اندک اما موثر در شکست دادن و از بین بردن این ویروس داشته باشیم.

امروز قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی نما مدرن واقع در شهر نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، تا پایان این آگهی با نگاه گرم و پر مهرتان ما را همراهی کنید.

نمای ویلا این ویلای دوبلکس به صورت مدرن طراحی شده است؛ این نوع ویلاها طی چند سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است و طرفداران زیادی دارد؛ خرید ویلا نما مدرن معمولا باب سلیقه کسانی می باشد که طرح های جدید و غیر منتظره را می پسندند.

این ویلا به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل می شوند که به وسیله راه پله ای که در داخل ساختمان در نظر گرفته می شوند، به هم متصل می شوند؛ راه پله نقش اساسی در این نوع از ویلاها دارد؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتر نسبت به ویلاهای فلت یا نیم پیلوت می باشد.

یکی از آپشن های بسیار مهم در خرید خانه و ویلا، امنیت آن می باشد؛ ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن گیت نگهبانی، دارای امنیت بسیا بالایی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر کلیک کنید.

ضلع شمالی ساختمان رو به جاده اصلی است و فاصله آن تا دریا، تنها ۵ دقیقه و تا جنگل تنها 2 دقیقه است که رفت و آمد را برای شما عزیزان بسیار راحت و آسان کرده است.

متراژ کل زمین ویلا ۳۰۰ متر و زیربنای آن ۲۷۰ متر است؛ تمامی انشعابات این ویلای سنددار اعم از، آب برق و گاز متصل می باشد.

در ساخت این ویلا از متریال درجه یک و مرغوب بهره برداری شده است؛ یکی دیگر از مزایای بسیار خاص این ویلا، روف گاردن شیک و خاص آن می باشد که چشم انداز جنگل و دریا را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

از شرایط داخلی این ویلای فول امکانات با این لوکیشن بسیار عالی، می ‌توان به 4 اتاق خواب دلباز آن که دارای کمد دیواری نیز در آن ها تعبیه شده است، اشاره کرد؛ سالن آن بسیار بزرگ می باشد؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک و سقف آن به وسیله ی کناف کاری تزئین شده است؛ تراس رو به جنگل ویلا محیط بسیار لذت بخشی را ایجاد کرده است.

سند این ویلای فول فرنیش، به صورت تک برگ می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، ما به شما عزیزان این ویلای دوبلکس را پیشنهاد می کنیم.

شرایط فروش آن برای راحتی شما بزرگواران، به صورت نقد و اقساط بدون بهره می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا دنیز را مشاهده نمایید.


 در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا، کافیست با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.


محدوده آدرس: کمربندی ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16086
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه