صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در شمال

654

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16141
زمین
350 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در شمال 

 

با سلام و احترام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال در منطقه خوش آب و هوای چمستان و روستای توریستی و جنگلی بهدشت با تنوع سازه ویلا فلت و متراژ مختلف زمین و با نقشه‌های متنوع و جذاب برای مشتریان با هدف ارایه مواردی از قبیل، نزدیکی به جاده بین المللی و آسفالته نزدیکی و دسترسی سهل و آسان به مراکز خرید و سوپر مارکت‌ها و دسترسی آسان به ساحل دریا و ساحل خصوصی با امکانات کامل تفریحی یکی از بهترین و در دسترس‌ترین، پرفروش‌ترین ویلاها و مناطق جذب توریست کرده است.

با ما همراه باشید تا شما را بیشتر به خرید ویلا در چمستان اشنا نماییم.

ویلا همکف در منطقه چمستان و مناطق اطراف مانند رویان و روستاهای بین این دو شهر برای خرید مناسب افرادی که توان مالی برای خرید ویلای گران‌قیمت در شهر‌های ساحلی و شناخته شده شمال را ندارند حایز اهمیت است.

فروش ویلا همکف به ویلاهایی در یک طبقه که دارای سالن و آشپزخانه و معمولا با سه خواب که ممکن است مستر و یا معمولی باشد و یک سرویس حمام جداگانه در مساحت به متراژ 350 متر مربه مساحت زمین و 130 متر مربع مساحت زیر بنا با سازه فلت ارایه می‌شود.
ویلای همکف فروشی بیش‌تر در شهرهایی که ارزش زمین از قیمت کم‌تری برخوردار است یافت می‌شود، چرا که شهرهای ساحلی و مناطق نزدیک به دریا به علت ارزش بالاتر زمین امکان وجود ویلای فروشی همکف به دلیل سود کم در ساخت محدود می‌باشد.
ویلای همکف یا با نام ویلای فلت شناخته شده در چمستان که از شهرهای جنگلی مازندران است بسیار به ندرت یافت می‌شود، این ویلا در شهرک که در سایت به شما معرفی کرده‌ایم یکی از موارد نادر ویلا همکف شهرکی با قیمت مناسب است که در چنین شهری ویلای ارزان قیمت شناخته می‌گردد.
فروش ویلای همکف و فلت در نوشهر به ویلاهای ارزان قیمت معرفی می‌شوند و چنین قیمتی از ویلا جنگلی در شهرهای چمستان به راحتی پیدا نمی‌شود داخل شهرک و یا به صورت مستقل یافت.

این ویلا سند دار دارای شرایط پرداخت مناسب مثل نقد و اقساط و حتی معاوضه ارایه گردیده است که شما با خرید این ویلا جنگلی در چمستان سرسبز و خوش اب و هوا دارای امکانات کامل می باشد که پیشنهاد تیم دنیز به شما بازدید از این ویلا فلت جنگلی می باشد.

چند نمونه از فروش ویلای همکف در چمستان با تصاویر و قیمت‌های مختلف در سایت ویلا دنیز وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم چنانچه خرید ویلایی با نقشه و سبک فلت در یک طبقه دارید موارد دیگر را هم مشاهده و بررسی نمایید کافیست کلیک کنید.

اگر نیازمند به مشاوره رایگان برای خرید این ویلا دارید کافیست فقط فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16141
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه