صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ نیم پیلوت جنگلی در شمال

1238

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16142
زمین
35 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت  جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت مشریان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل باشید.

با ما همراه باشید تا شما را به یکی از ویلا نیم پیلوت در شمال کشور در منطقه سرسبز بهشت چمستان اشنا نماییم.

ویلا دنیز می‌خواهد در این قسمت شما را با یک ویلا در محیطی جنگلی و نزدیک به دریا با ویو همیشگی و ابدی که میتوانید به کوهیپایه و جنگل داشته باشید و نهایت لذت را از این موقعیت مکانی ببرید، آشنا کند.
ویلا دنیز معرفی این ویلا جنگلی در چمستان را این چنین توصیف می‌کند: ویلا با دارا بودن حدود 350 متر زمین و بنای نوساز بسیار محکم و شخصی‌ساز با بنای نیم‌پیلوت یا نیم‌دوبلکس 3 خواب در حدود 130 متر با حیاط سرسبز و پر گل و پارکینگ مسقف، جزو بهترین ویلاهای نزدیک به شهر در میان ویلاهایی با قیمتی مناسب ویلا در چمستان می‌باشد.

ویلا دنیز به شما پیشنهاد بازدید از این ویلا نیم پیلوت جنگلی در چمستان را می دهد.

هدف ویلا دنیز از فروش ویلاهای شرکت و موارد مشابه ویلا در شمال در مرحله نخست عمل صحیح و رضایت طرفین معامله و در مجموع امنیت و آرامش محیطی که ویلا در آن احداث شده، دوم ویو یا همان چشم‌انداز ویلاست که باید خریدار حس راحتی و آزاد بودن هنگام نشستن روی تراس و محوطه و آلاچیق را داشته باشد و در حد امکان ویلاهایی با فواصل زیاد و رعایت شده را به شما توصیه می‌کنیم.
املاک  دنیز  اولویت‌های بعد از محوطه را به مسیر رفت و آمد تا ویلا در شهرک  با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می‌داند و خاطر نشان می‌شود که، منطقه ماشین‌رو باید پهن باشد تا رفت و آمد با وسیله نقلیه به ویلای شخصی آسان باشد، مرحله بعدی دسترسی سریع به جاده اصلی و مراکز خرید و فروشگاه و سوپرمارکت دسترسی  راحت تا ویلا و نزدیک به جاده سراسری می باشد.

 برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

ویلا دنیز  بهترین ویلاها از لحاظ زیبایی و امنیت و دید عالی و فاصله کم تا جنگل و دریا و از همه مهم‌تر، قیمت واقعی و مناسب به خریداران معرفی می‌نماید، بازدید از این ویلا سند دار با امکانات کامل و دارای سند مالکیت 6 دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار می باشد و این ویلا نیم پیلوت جنگلی دارای شرایط پرداخت مناسب به صورت نقد و اقساط و معاوضه ارایه می گردد و هم چنین  اگر قصد خرید ویلا اقساطی دارید این ویلا پیشنهاد خوبی برای شما خریداران محترم می باشد.
اگر نیاز به مشاوره رایگان و به دنبال پاسخ برای سوالات خود برای خرید ویلا جنگلی با شرایط مناسب و فول امکانات هستید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16142
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه