صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی در چمستان

1147

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16157
زمین
210 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما سنگ جنگلی در چمستان

 

 

با سلام خدمت همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 

امروز در این آگهی قصد دارم تا به شما عزیزان یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ در یکی از زیباترین شهرستان های شمال کشور در چمستان را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس نما سنگ در منطقه جنگلی در یکی از روستاهای شهرستان چمستان در سعادت آباد بنا شده است؛ پس این نوع ویلا برای افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند بسیار مناسب می باشد.

همانطور که می دانید شمال کشور دارای مناطق ساحلی و جنگلی می باشد، همچنین دارای جنگل های انبوه پوشیده از درختان سرو و کاج و... و پوشش گیاهی سرسبز می باشد، که منطقه سعادت جزو چنین مکانی می باشد، سعادت آباد دسترسی سریع و راحت به مرکز شهر و امکانات شهری نظیر؛ بانک، بیمارستان، مراکز خرید و.... می باشد.

متراژ کل زمین ویلا 210 متر و زیر بنای آن 180 متر می ‌باشد؛ در این متراژ، 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی شما عزیزان، کمد دیواری نیز تعبیه شده است، که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

این ویلا در دو طبقه مجزا ولی در یک واحد ساختمان طراحی شده است، که برای دسترسی به طبقه دیگر راه پله ای در نظر گرفته شده است، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد، بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

تمامی انشعابات و امتیازات آب برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا جنگلی در یکی از شهرک های مدرن چمستان احداث شده است، همچنین دارای مزیت های خوبی می باشد، این ویلا دوبلکس دارای اسناد رسمی نظیر؛ شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، که از لحاظ خرید ویلا در شهرک میتوانید آسوده خاطر باشید، با خرید ویلا سند دار صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شمال می شوید.

به دلیل موقعیت مکانی و لوکیشن بسیار عالی، چشم انداز آن به سمت کوهپایه و جنگل می باشد که این خود یک ویژگی مهم برای ویلا محسوب می شود.

سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین شومینه می‌باشد و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است.

این ویلای زیبا فول امکانات می باشد و با خرید این ویلا جنگلی در سعادت آباد دیگر نیاز به تهیه امکانات مورد نیاز نمی باشید.

 

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ به طوری که شما عزیزان با پرداخت نصف مبلغ و مابقی طی چندین قسط بلند مدت میتوانید اقدام به خرید ویلا اقساطی کنید.

 برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16157
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه