صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس نماکلاسیک جنگلی در شمال

خرید ویلا تریبلکس نماکلاسیک جنگلی در شمال

681

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
45،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساطی 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16184
زمین
1400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس  نماکلاسیک  جنگلی در شمال 

با سلام خدمت شما همراهان و عزیزان ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس نما کلاسیک در شمال کشور اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید ما را تا انتهای این عده ای با چشمان گرم و صمیمی خودتان همراهی کنید

این ویلای جنگلی در شهر نوشهر قرار دارد، نوشهر یکی از پر بازدید ترین شهرهای مازندران به شمار می آید، و این شهر به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و آب و هوای بکر، و داشتن سواحل زیبا، خواهان زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ نوشهر به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن فرودگاه و راه آهن افراد زیادی به این شهر مسافرت می کند؛ اگر شما قصد خرید ویلا جنگلی و یا خرید ویلا در نوشهر را دارید، ما به شما این ویلای لاکچری را پیشنهاد می دهد.

این ویلا جنگلی، در یک فضای بسیار بزرگ بنا شده است، و در این فضا یک ویلایی تریبلکس ساخته شده است، در طراحی ویلا تریبلکس سعی می شود، از متریال ها و طراحی های گوناگونی استفاده شود، از جمله عواملی که در زیبایی طراحی ویلای تریبلکس تاثیر می گذارند، به صورت های مختلف می باشد، مانند: طراحی استخر، به کارگیری در و پنجره زیاد، استفاده از متریال های مختلف، تناسب رنگ ها، و استفاده از چندین رنگ مختلف سعی می‌شود در اجرای ویلا از جزئیات زیاد استفاده شود، تا به زیبایی و شیک بودن آن بیافزایید؛ اگر شما قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، این ویلا پیشنهاد ما به شماست.

یکی از یکی از مزیت خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند تک برگ است، خرید ویلا سند دار، می تواند برای کسانی می‌خواهند، یک ویلای سند دار بخرند، گزینه اول می باشد، تا خیال آنها از یک خرید مطمئن آسوده شود.

هیچ نگرانی برای خرید ویلا نداشته باشید! چون مشاورین ویلا دنیز، بهترین و با کیفیت ترین و همینطور، لاکچری ترین ویلا ها را به شما معرفی می کنند و شما می توانید با پرداخت اقساطی صاحب یک ویلای لوکس جنگلی شوید؛ مزیت دیگری که این ویلا دارد، این است که شما می توانید با پرداخت نصف مبلغ قرارداد به صورت نقد، و نصف دیگر را به صورت اقساط چند ماهه و بدون بهره، پرداخت کنید؛ شما بهترین ویلا ها را با خرید ویلا اقساطی، صاحب شوید.

این ویلا از ۱۴۰۰ متر زمین برخوردار است، که  ۳۰۰ متر از آن را بنای تریبلکس تشکیل داده است، این بنا دارای ۳ خواب است، که در هر یک از خواب های آن، مستر، تعبیه شده است، مزیت دیگری که این ویلا دارد، داشتن روف گاردن بسیار بزرگ و شاه نشین است، و  شما به راحتی می توانید چشم انداز جنگل و دریا را ببینید، این ویلا تمام امکانات را در حومه خود، دارد؛  برای مثال: در نزدیکی آن مراکز خرید و مراکز رفاهی وجود دارد و برای آن همه چیز آسان تهیه می شود.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با دادن درخواست مشاوره، که در سمت راست هر آگهی وجود دارد، از مشاورین ما با صورت آنلاین کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با ما، با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اطراف چلک

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه