صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

1240

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
45،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16352
زمین
360 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال 

 

وازیوار یکی از روستاهای شهرستان نوشهر محسوب میشود، و جزو یکی از مناطق جنگلی و حتی کوهستانی محسوب می شود، شمال کشور همانطور که می دانید، دارای موقعیت عالی و فوق العاده جغرافیای می باشد، هم چنین دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیار می باشد، که این امتیاز مثبت باعث جذب توریست های بسیاری از سراسر کشور به شمال شده است.

نوشهر یکی از شهرهای لوکس و برند شمال محسوب می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر  و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلاهای دوبلکس از ۲ طبقه مجزا از هم تشکیل شده‌ اند که به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه شده است، طبقات بهم متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، نیازمند صرف هزینه بیشتری برای پرداخت می باشد.
این ویلای دوبلکس جنگلی، به واسطه شهرکی بودن، دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ زیرا امروزه همه ی شهرک های ویلایی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشند؛ اگر برای شما عزیزان هم امنیت ویلا بسیار مهم است، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.
این ویلای شهرکی در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است که سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آنچه که این نوع سازه ویلایی در نوشهر را ممتایز نموده است، نوع معماری داخلی و استفاده از بهترین متریال در ساخت آن، توسط مهندس و معمار و  طراح داخلی كه این ویلا جنگلی را طراحی نموده اند، میباشد. و همینطور قیمت واقعی و مناسب این ویلا جنگلی و با شرایط فوق العاده برای خرید یک ویلا در منطقه آرام در نزدیکی دریا و دامنه کوه كه به صورت نقد و اقساط و معاوضه در نظر گرفته شده، معامله می گردد.

برای شماهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

فروش ویلا در وازیوار یکی از روستاهای نوشهر با مساحت زمین 360 متر با اندازه وسعت زیربنا 270 متر با تیپ نقشه دوبلکس در شهرک با سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و پایان کار نوساز، جزو ویلا سند دار محسوب میشود، و این ویلا دوبلکس جنگلی دارای 2 طبقه و 4 اتاق خوابه به صورت مستر، با طراحی داخلی شیک و مدرن با کاغذ دیواری و... اکازیون دیزاین شده است و هم چنین با حیاط سازی کامل و چشم انداز آزاد و زیبا و ویو همیشگی و ابدی به کوه پایه و جنگل دارد.

پیشنهاد مشاوران حرفه ای ویلا دنیز به شما خریداران بازدید از این ویلا در نوشهر توسط تیم ویلا دنیز می باشد.

این ویلای زیبا دارای امکانات مهم استخر که متقاضای زیادی در شمال دارد، را دارا می باشد، برای خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: اطراف وازیوار

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16352
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه