صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا فورلکس نمامدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا فورلکس نمامدرن جنگلی در شمال

766

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
8،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16187
زمین
365 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فورلکس نمامدرن  جنگلی در شمال 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان در این روزهای پایان سال باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فورلکس نما مدرن جنگلی در شمال کشور اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنیم.

 

در هر شهر از استان مازندران که پای بگذارید غرق در آرامش زیبایی چشم نوازی می شوید، که اطراف شما را احاطه کرده است و شما از دیدن آن سیراب نخواهید شد، اما زمانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، کمی دقیق تر به شهرها و مناطق توجه می‌کنید و شهرها را با هم مقایسه خواهید کرد، چرا که بحث سرمایه‌گذاری در میان است؛ امروزه در شهر نوشهر ساخت و ساز رواج پیدا کرده است، نوشهر منطقه ساحلی می باشد که دارای امکانات تفریحی قابل دسترس است و پلاژ می باشد نوشهر جز منطقه آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

اگر شما قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، باید در مورد آنها و شرایط حاکم بر آنها تحقیق کنید، مزایایی که ویلای شهرکی دارد، از جمله امنیت بالا _ اطمینان از معامله و فرآیند خریداری ویلا _ کیفیت زمین و ساختمان _  تنوع در ساخت شهرک _  قیمت بهتر _ می باشد و این امنیت حتی می تواند از ویلاهای معمولی شخصی ساز بیشتر باشد، این بنا دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد که امنیت را در شهرک و ویلای شما چندین برابر می کند.

خرید ویلا اقساطی؛ این روش خرید برای افرادی که به یکباره نمی توانند کل مبلغ تعیین شده برای ویلا را بپردازند بسیار مناسب است؛ این گونه افراد برای اینکه از اجاره های بسیار زیاد ویلاها زمانی که به شمال سفر می‌کنند خلاص شوند و اقدام به خرید ویلا در شهرهای کوچک و خوش آب و هوا و یا شهرک های ویلایی در شمال کشور می کنند.

آسودگی خاطر با خرید ویلا سنددار؛ خرید ویلا در شمال متقاضیان زیادی دارد؛ چرا که امروزه با افزایش مشغله های زندگی بسیاری از افراد می خواهند به منطقه آرا مهاجرت کنند؛ در ایران ناحیه شمال اول انتخاب است اما شما برای خرید ویلا در شمال باید از یک روش درست استفاده کنید؛ بنابراین بهترین انتخاب خرید ویلای سنددار شمال است.

 این ویلای لاکچری دارای ۳۶۵ متر زمین می باشد، و در این زمین یک بنای فورلکس به متراژ ۷۰۰ متر بنا شده است، این بنا دارای چهار خواب می باشد که در هر خواب آن از مستر استفاده شده است؛ مزیت خوبی که این ویلا دارد داشتن آسانسور می باشد، که برای رفتن به طبقات بالاتر از آن استفاده شود و یک مزیت دیگری که این ویلای لوکس دارد داشتن استخر می باشد، که شما را از رفتن به استخر های عمومی بی‌نیاز می‌سازد، این ویلا دارای روف گاردن می باشد که از بالای آن می توان به صورت ۳۶۰ درجه جنگل و دریا را دید؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق وگاز هرکدام با کنتور های مجزا از هم نصب می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید، و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس: نوشهر سیسنگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه