صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس در منطقه برند

فروش ویلا دوبلکس در منطقه برند

483

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
8،000،000،000 تومان
7فقره چک 9ماهه
کد ملک 20960
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه خودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس در منطقه برند

 

 مشخصات و امکانات این ویلای ارزنده؛

 مساحت زمین 400 متر مربع

دارای 300 متر بنا 

3 خواب

استخر داخلی، سونا خشک، جکوزی

آلاچیق 

دارای سند شش دانگ و عرصه و اعیان

انشعابات آب و برق و گاز، تلفن و دارای کنتور های مجزا

دوبلکس

در شهرکی برند

جنگلی

و...

فروش این ویلا در منطقه جنگلی داخل شهرک، در اطراف دامنه و پای کوه، با نگهبانی 24 ساعته در یک مجموعه، کاملا خصوصی، در اطراف چمستان و نزدیک به دريا  قرار دارد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای مدرن بیشتر آشنا شوید.

 

 در مورد نمای ساختمان، می توان گفت؛ كه با طراحی امروزی و به روز ساخته شده است، که برای نما ساختمان، ترکیبی از سنگ و شیشه بکار رفته است، که در قسمت بیرونی ویلا، زیبای خاصی به ویلا بخشیده است، همچنین  با حیاط سازی مناسب و فضای سبز و چراغ های ایستاده، گل و درختان و... بی شک فضای زیبایی و پر از آرامش را به وجود آورده است، و ناگفته نماند که در هنگام ایستادن در حیاط و تراس دید کامل، به کوه و جنگل را داريد که می توانید از این چشم انداز زیبا نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس لوکس و لاکچری در چمستان زیبا و به طور کل زیباترین منطقه جنگلی هستید، ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده را می دهیم، این ویلا به صورت اکازیون دیزاین شده است، همانطور که از تصاویر موجود می توانید، مشاهده کنید، طراحی داخلی این ویلا با استفاده از کف سرامیک، کاغذ دیواری، سقف کناف، نور پردازی عالی، کابینت های مدرن و... فضای زیبایی به وجود آورده است.

در واقع با خرید ویلا سند دار حس مالکیت را تجربه نمایید، زیرا این ویلا دارای سند 6 دانگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد.

آنچه که این نوع ویلا را در چمستان ممتایز نموده است، نوع معماری داخلی و استفاده از بهترین متریال در ساخت آن توسط مهندس و معمار و طراح داخلی كه این ویلا جنگلی را طراحی نموده اند، می باشد، همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا دارای استخر به صورت 4 فصل می باشد، این استخر در فضای داخلی ویلا تعبیه شده است، که با وجود سقف در استخر ویلا می توانید، در هر فصل و در هر هوایی از سال از استخر ویلا استفاده کنید، اگر شما هم، جزو افرادی هستید، که به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال می باشید، این ویلا گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد، علاوه بر استخر، این ویلا دارای، سونا، جکوزی نیز می باشد، قطعا این ویلا یکی از فول امکانات ترین ویلا در شمال می باشد.

اگر نیاز به مشاوره رایگان می باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا مشاوران مجرب ویلا دنیز به در خواست شما در اسرع وقت رسیدگی کنند، برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20960
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه