صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

1019

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،000،000،000 تومان
کد ملک 20979
زمین
312 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار شهرکی در نوشهر

سلام و ارادت خدمت همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز در این آگهی، قصد داریم یک دستگاه ویلای تریبلکس استخردار لاکچری که در یک شهرک برند در شهر زیبای نوشهر بنا شده است را به شما همراهان محترم معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلا در شهر جنگلی و ساحلی نوشهر بنا شده است؛ نوشهر، یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران می باشد؛ این شهر، دارای جنگل های سرسبز و ساحل زیبای دریای خزر می باشد؛ به همین دلیل، کسانی که میخواهند با خرید ویلا در شمال، دسترسی آسان به دریا و جنگل داشته باشند، بهترین گزینه برای این افراد، خرید ویلا نوشهر است.

 ویلاهای تریبلکس در دسته ویلاهای لاکچری قرار دارند؛ زیرا این ویلا دارای امکانات فراوانی هستند و متراژ زیربنای آن ها هم در مقابل سایر ویلاها، بیشتر است؛ پس خرید ویلا تریبلکس ملزم به داشتن توان مالی قوی می باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای لاکچری، ۳۱۲ متر و زیربنای آن هم ۳۰۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

 سال ساخت این ویلا، ۱۴۰۰ بوده و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 نمای فوق العاده جذاب و دیدنی این ویلا به صورت مدرن و با ترکیبی از چوب، سنگ و شیشه می باشد؛ این ترکیب زیبا، هارمونی رنگی بسیار شیک و دلنشینی را به ارمغان آورده است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی ویلا دنیز دیدن نمایید.

 حیاط این ویلا بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ همچنین در حیاط ویلا، در کنار باغچه کاری زیبا و سرسبز، استخر چهار فصل رو باز نیز طراحی شده است تا امکانات مهیج این ویلا را تمام کند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، بی شک این ویلای تریبلکس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی شما می توانید بخشی از مبلغ ویلا را در ابتدا پرداخت کنید و ما بقی آن را طی اقساط چندین ماهه بپردازید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

با سپاس از همراهی شما دوستان عزیز.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با کارشناسان و مشاورین حرفه ای مجموعه ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این مجموعه، کافیست به بخس تماس با ما رفته یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20979
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه