صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / سرخ رود / خرید ویلا تربیلکس کلاسیک

خرید ویلا تربیلکس کلاسیک

713

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
11،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16197
زمین
440 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس کلاسیک 

 

با سلام خدمت متقاضیان عزیز خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ادامه این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلای تریبلکس در شمال در یکی از بهترین لوکیشن در سرخرود آشنا خواهید شد.

 

این ویلای ساحلی در سازه ی تریبلکس با فول امکانات، در پلاک دوم اب ساحل سرخرود، با نگهبانی 24 ساعته در یکی از شهرک های برند که توسط نگهبان مجموعه امنیت ویلا حفظ می شود،  و نیز این ویلا تریبلکس دارای دو سرایداری می باشد که مسولیت نگهداری و محافظت ویلا را به عهده دارند، قرار دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا در سرخرود کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای تریبلکس دارای 440 متر زمین و 350 متر بنا با سرایداری می باشد و از امکانات و امتیازات این ویلا می توان به استخر چهارفصل، رئوف گاردن بسیار زیبا با ویو دریا همراه با الاچیق و باربیکیو و... اشاره نمود که این امتیازات به تنهایی نشان دهنده یک ویلای لوکس می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا تریبلکس در سرخرود کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اسناد این ویلا به صورت: سند شش دانگ، عرصه و اعیان با مجوزات ساخت و پایان کار  می باشد، که پیشنهاد مشاوران دنیز به شما عزیزان خرید ویلا سند دار در شمال می باشد که از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید.

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا به شما خریداران محترم معرفی نماییم، می توان به 4  اتاق خواب این ویلا که یکی از خواب پایین مستر با سرویس عمومی و 3 خواب در طبقه بالا که یکی از این 3 اتاق خواب، به صورت اتاق vip می باشد، که این ویلای تریبلکس دارای طراحی داخلی مدرن با پله های چوبی خوش ساخت، طراحی سقف بسیار زیبا، کاغذ دیواری و.... و نمای ساختمان از بهترین سنگ و مصالح ساختمان از بهترین کیفیت برای ساخت این ویلای زیبا و لوکس در سرخرود اجرا گردیده است.

دسترسی این ویلا به جنگل و دریا بسیار راحت و عالی می باشد؛ همچنین در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است و سهولت در رفت و آمد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

اگر از طرفداران طبیعت هستید و می خواهید به دور از سر و صدا و آلودگی شهر باشید، ما به شما خرید ویلا در شمال را پیشنهاد می کنیم.

محوطه ویلا به دست طراحان بسیار با سلیقه، طراحی و ساخته شده و به وسیله درختان و گیاهان، زینت داده شده است؛ نمای زیبای ساختمان و باغچه کاری آن، فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است.

شرایط فروش آن به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک نمایید.

از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما عزیزان رسیدگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس: سخرود

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16197
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه