صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در شمال

637

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16243
زمین
210 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی سنددار در شمال

 

 

طبیعت استان مازندران به حدی گسترده می باشد، که هیچ کجا از کشور مانند شمال نمی توان نقطه خاصی را برای خرید ویلا جنگلی در آن پیشنهاد داد؛ این ویلای نیم پیلوت در بهدشت چمستان دارای 210 متر مربع مساحت زمین و 130 متر مربع مساحت زیربنای این ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید.

قیمت ویلای جنگلی اصولا پایین‌ تر از نوع ساحلی است، و همچنین نوع مصالح به کار رفته از نوع مناسب و با کیفیت می باشد، و در آینده و مخصوصا در فصل زمستان‌ ویلای شما و با استحکام عایق‌ بندی شده است.

امنیت این ویلای جنگلی توسط نگهبان مجموعه 24 ساعته تامین می شود، خرید ویلا در شهرک برند یک انتخاب بسیار فوق العاده ای می باشد، این ویلا جنگلی دارای نمای بیرونی لوکس که از سنگ زیبا و به طور کل با سنگ تزئین شده، و متریال داخلی با کابینت mdf، شومینه، کاغذ دیواری و کف سرامیک، پله چوبی، پنجره ‌های قدی رو به شمال با دید جنگل و کوهپایه و 2 اتاق به صورت مستر با کمد دیواری و سرویس بهداشتی و حمام و تراس رو به چشم‌ انداز طبیعت شمال و محوطه ویلا پوشیده از گل ‌ها و درختان زینتی و... را در نزدیک جنگل مشاهده خواهید کرد.

ویلا درون شهرک یک سری محاسن را دارا می باشد، از جمله بودن نگهبانی در شهرک که حافظ امنیت و نگهبانی از ویلای شمال در غیاب شما می باشد، و نیز مراقبت از گل و گیاه و فضای سبز بیرون از ویلا، بررسی ورود و خروج افراد و... را به عهده نگهبان می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا قسطی، و پرداخت مبلغ به صورت نصف مبلغ کلی ویلا به صورت نقدی و الباقی مبلغ به صورت اقساطی با توافق خریدار ویلا و فروشنده ویلا امکان پذیر است، که شما خریداران عزیز با این شرایط بدست آمده می توانید نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از ویلاهای ارزنده در چمستان بشوید، برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و

خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

به خریداران ویلا جنگلی لوکس و مدرن در شمال پیشنهاد می‌ دهیم بعد از بازدید ویلا و مورد پسند واقع شدن، در مورد اسناد رسمی و کامل ویلا اطلاعات کافی بدست آورید، خوشبختانه این ویلا در بهدشت دارای اسناد رسمی و کامل مانند: سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و... می باشد، که شما عزیزان با خیال راحت می توانید اقدام به 

خرید ویلا سند دار در شمال نمایید، زیرا سند یکی از اهرم مهم در هنگام خرید و فروش ویلا، ملک و... می باشد. 

 اگر سوالات بیشتری در مورد خرید ویلا در شمال کشور دارید، کارشناسان ویلا دنیز به عنوان مشاورین شما در امر خرید و فروش ویلا در خدمت شما عزیزاین هستند؛ کافیست با کلیک بر روی لینک تماس با ما، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16243
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه