صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس مدرن

فروش ویلا دوبلکس مدرن

781

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16247
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس مدرن

 

 با سلام خدمت شما مشتریان عزیز ویلا دنیز، با ما همراه باشید تا یک دستگاه ویلا دوبلکس در یکی از بهترین منطقه در شمال به شما عزیزان معرفی نماییم، این ویلا جزو برترین ویلاهای ساخته شده در خطه سرسبز شمال، با دید و چشم اندازی زیبا و رویایی از دریا و جنگل ساخته شده است.

 فروشی ویلا شهرکی در نوشهر و به دلیل امنیت در شهرک و نگهبان مجموعه و گیت ورودی مالک را از داشتن و خرید ویلا در شهرک آسوده خاطر می کند، و ویلاهای موجود در شهرک ها و روستاهای اطراف نوشهر در چلک و ونوش و...  جزو برترین ویلاها، و پر فروش ترین ویلاها در شمال مطرح هستند.

خرید و فروش ویلا در شمال بستگی به علایق افراد به مناطق متفاوت، سلیقه و توان خرید افراد متفاوت است و افراد بر اساس این عوامل و عوامل دیگر ویلای مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

برای خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.
در شمال به دلیل پیشرفت در عرصه خرید و فروش ویلا، فروشنده شرایط فوق العاده برای پرداخت هزینه در نظر گرفته است، و خرید به صورت  اقساطی ویلا، در بازار امروز  دارای اهمیت و طرفداران زیادی  است، به گونه‌ ای که اکثر خریداران ویلا در شمال به دنبال خرید قسطی ویلا با مدت اقساط طولانی و بلند مدت هستند، این ویلا نیز با چنین شرایط و توافق طرفین صورت می‌گیرد، و برای آن نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه ارایه گردیده است.

حیاط، بخش اصلی و مهم هر ویلایی می‌ باشد‌، و حیاط نیز نقش به سزایی در معماری داشته است، کاشت گل و گیاه در محوطه‌ ویلا، یکی از گزینه‌ های اصلی برای طراحی فضای خارجی ویلا می‌باشد، این ویلا نیز با درختان و گیاهان تزئینی دیزاین شده است،استخر و سونا و جکوزی از امکانات ویژه این ویلا می باشد، و با توجه با امتیاز فوق العاده به نام رئوف گاردن زیبایی و خاص بودن این ویلا دو برابر نموده است، که با قرار گرفتن در این مکان به طبیعت زیبای نوشهر دسترسی دارید و می توانید نهایت لذت را از این موقعیت ببرید.

این ساختمان به مساحت 270 متر بنا بسیار شیک و مدرن ساخته شده و متراژ زمین آن 300 متر است، که دارای آب و برق گاز مستقل و هم ‌چنین دارای سند مالکیت، شش دانگ، تک برگ و جواز ساخت و پایان‌ کار از مدارک کامل ساختمان محسوب گردیده است.

این ویلای جنگلی در محیط شهرکی واقع شده است، و دارای امنیت کامل می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در محیطی آرام و خلوت هستید، ویلای مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

فروش ویلا سند دار در بخش ویلا سازی در شمال حکم معامله با اطمینان کامل دارد، زیرا  یکی از موارد فروش راحت ویلا، داشتن سند برای آن است و همین مساله خریدار را نیز از خرید مطمین می‌کند، و داشتن سند ویلا یکی از نکات مهم قرار داد در هنگام خرید ویلا در شمال می‌ باشد.

برای تماس و ارتباط با مجموعه ویلا دنیز کلیک کنید.


محدوده آدرس: کمربندی ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16247
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه