صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا فلت ساحلی

فروش ویلا فلت ساحلی

605

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16282
زمین
230 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت ساحلی

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

خرید ویلا ساحلی  در اولویت برای افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می باشد، در این صورت معرفی این ویلا ساحلی در شهرک با سازه ای شیک و مدرن در شهرک لوکس در منطقه زیبای ساحلی انارور، نوشهر جزو فروش ویلا ساحلی معرفی شده است.

ویلا فلت در این شهرک ساحلی در انارور نوشهر واقع شده كه هم ديد کامل جنگل و دریا را برای شما به ارمغان آورده، که دارای مدیریت عالی و امکانات رفاهی کامل و دارای امنیت بالا می باشد، که توسط نگهبان مجموعه 24 ساعته امنیت را برای ویلاهای موجود در شهرک را تامین می کند، خرید ویلا در نوشهر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید ویلا فلت در یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی در شمال را دارند، بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا ساحلی مدرن و شیک با نمایی زیبا درون شهرکی لوکس و زیبا با طراحی و دیزاین متفاوت در زمینی به متراژ  230 متر و سازه ای ویلایی 2 خواب مستر در مساحت 90 متر، جزو ویلای نقلی به شما عزیزان معرفی شده است.
قیمت فروش ویلا ساحلی در شهرک  بسیار مناسب می باشد، ناگفته نماند، شهرک مورد نظر دارای امتیازات کامل شامل نگهبانی دایم، همچنین ویلا دارای اسناد رسمی و کامل مالکیت، شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان، پایان کار و مجوز ساخت و ساختمان نیز دارای سیستم هوشمند کامل و تمامی انشعابات لازم، آب و برق و گاز و... به طور کامل نصب و قابل اجرا می باشد، شما می توانید برای خرید ویلا در شهرک با امکانات کامل با خیال آسوده اقدام نمایید.

همانطور که میدانید قیمت ویلا ساحلی در شهرک ساحلی بستگی به نوع سازه و ساخت ویلا و متراژ زمین می باشد، این ویلا با تمامی امتیازات مثبت دارای قیمت مناسب تری می باشد، که فروشنده شرایط پرداخت مناسبی برای خرید ویلا سند دار در نوشهر برای خریداران محترم در نظر گرفته است، که شما عزیزان می توانید، برای پرداخت مبلغ، نصف مبلغ را به صورت نقد و مابقی اقساط و حتی معاوضه کردن با ملک و یا خودرو و... تسویه مالی نمایید، پیشنهاد مشاوران مالی به شما خرید ویلا اقساطی در شمال می باشد، و در صورت داشتن سوال و دریافت اطلاعات کامل می توانید از مشاوران مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید، برای دریافت مشاوره کافیست به بخش در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

این ویلا دارای فضای زیبا در محوطه حیاط با درختان و گیاهان زینتی و ویلا دارای پنجره ها و ایوان دلباز، در هنگام بارش دید جنگل و دریا را کامل احساس کنید و از این موقعیت مکانی با ویو همیشگی دریا و کوهپایه و جنگل های شمال نهایت لذت را ببرید.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس: انارور

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16282
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه