صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا اقساطی در شمال

خرید ویلا اقساطی در شمال

632

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16290
زمین
200 متر مربع
بنا
219 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا اقساطی در شمال 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

خرید ویلا ساحلی در شمال در اولویت برای خريد ویلا در کشور می باشد، ویلای ساحلی معرفی شده در یک شهرک برند در شمال واقع شده كه هم ديد کامل جنگل و دریا را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلا در محموداباد آشنا شوید.
این ویلا ساحلی مدرن با نمایی زیبا کامل سفید، در شهرکی با امکانات کامل و لوکس دارای طراحی داخلی و خارجی متفاوت در منطقه معلم، دارای 200 متر مربع مساحت زمین و 219 متر مربع متراژ این ویلا می باشد، که توسط مهندسین و طراحان مدرن و مجرب در سازه دوبلکس طراحی و احداث شده است که یک دستگاه معقول را برای خرید ویلا در شمال به شما عزیزان معرفی شده است.

فروش ویلای مهندسی ساز در شمال با کیفیت ساخت عالی و با کیفیت از مصالح بکار برده شده در ساخت در شهرک های برند با تیپ ویلاهای شبیه به هم و زیر نظر یك سازنده می باشد، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته خریدارانی که به دنبال یک موقعیت مکانی با امنیت بالا هستند، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد، زیرا امنیت این ویلا توسط نگهبانی 24 ساعته و دوربین مدار بسته محفوظ می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین این ویلا دوبلکس دارای سند مالکیت 6 دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد که پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما بازدید از این ویلا سند دار می باشد که از این فرصت مناسب خرید ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن که برای این ویلا ارایه گردیده است نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از ویلا لاکچری دارای امکانات کامل در محموداباد و دارای ویو بی نظیر به دریا و جنگل بشوید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای  دیزاین داخلی این ویلای دوبلکس از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب، کف پوش و... استفاده شده است که نشان دهنده، یک معماری داخلی مدرن و ارزنده برای این ویلای ساحلی می باشد.

محوطه این ویلا با گلها و درختان زیبا  و سنگ و... تزیین شده است که زیبای خاصی به ویلا بخشیده است، همچنین  این ویلای ساحلی علاوه و بر زیبای منحصر به فرد دارای امکاناتی نظیر؛ آلاچیق، دوربین مدار بسته، کف سرامیک، سقف کناف، جکوزی و... و نیز دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و هم چنین دارای تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند؛ گرمایش از کف و شوفاژ، شومینه و کولر اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران عزیز دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه برای ویلا نمی باشید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید تا مشاوران مجرب مجموعه دنیز به در خواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس: معلم

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16290
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه