صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

1088

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
8،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16322
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم همیشه در کنار خانواده تان و سلامت باشید.

امروز در خدمت شما عزیزان با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در شمال هستیم، اگر شما قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 این ویلا دوبلکس در شهر محموداباد قرار دارد، ایزدشهر در منطقه جنگلی و ساحلی و با طبیعت بکر قرار دارد، با زندگی در یک ویلای جنگلی می توان بسیار آرامش بخش باشد، با وجود جنگل های زیبا در شمال که با داشتن آب و هوایی فوق العاده، افراد زیادی هستند که می‌خواهند از طبیعت زیبای جنگل های بکر لذت ببرند.

  اگر شما قصد خرید ویلا جنگلی را دارید می توانید از مشاورین ویلا دنیز کمک بگیرید.

امروزه  افراد با داشتن مشغله های زیاد به دنبال این هستند، که یک ویلایی در یک منطقه آرام و با خیال آسوده و بدون مشکل باشد، را خریداری کنند،

خرید ویلا سند دار پیشنهاد مناسبی می باشد، و آنها با خرید این نوع ویلا می توانند، با خیالی آسوده زندگی کنند؛ با خرید ویلا در شمال این حس خوب را تجربه کنند.

این ویلای لاکچری و دوبلکس دارای 400 متر زمین می باشد، که 300 متر از این زمین را یک بنای دوبلکس تشکیل می دهد؛ این ویلا دارای 3 خواب می باشد که برای آسانی شما در هر خواب از مستر استفاده شده است؛ و دارای دوربین مداربسته، درب ضد سرقت، تاسیسات گرمایی و سرمایی مانند؛ شوفاژ و شومینه و گرمایش از کف و... کولر اسپلیت را برخوردار می باشد.

انشعابات و الزامات ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور جدا از هم نصب شده است؛ این ویلای جنگلی از مزیت خیلی خوبی که برخوردار است، این بوده، که دارای استخر می باشد که شما می توانید خرید ویلا استخر دار را در شمال خریداری کنید،  از مزیت های دیگری که این ویلا دارد اقساطی بودن آن است، شما می توانید با خرید این ویلا، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و نصف دیگر آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، ما به شما این ویلای لاکچری را پیشنهاد می کنیم.

سرمایه گذاری در شمال و در شهر محمودآباد یک فرصت فوق العاده برای کسب درآمد و دریافت سود بسیار برای انجام معاملات می باشد،

پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال به شما سرمایه گذاران محترم می باشد، شما با خرید ویلا در محمودآباد هم از ویلای خود می توانید نهایت استفاده را ببرید و هم سودی بدست آورید، زیرا ویلا و ملک در شمال کشور روزانه در حال پیشرفت می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار گرفته شده است کلیک کنید، تا با همکاران ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای اطلاعات بیشتر می توانید از بخش تماس با ما با مشاورین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان آرزو می کند.


محدوده آدرس: ایزدشهر جنوبی

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16322
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه