صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا اقساطی در نوشهر دامنه وازیوار

خرید ویلا اقساطی در نوشهر دامنه وازیوار

450

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22123
زمین
320 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا اقساطی در نوشهر دامنه وازیوار

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز.

 فروش این ویلا در منطقه جنگلی داخل شهرک، با نگهبانی 24 ساعته در یک مجموعه، کاملا خصوصی، در اطراف  نوشهر و نزدیک به دريا قرار دارد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای تریبلکس مدرن بیشتر آشنا شوید.

متراژ کل زمین این ویلای لاکچری، ۳20 متر و زیربنای آن هم 45۰ متر می باشد، 5 اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای اتاق خواب ها، کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است، لازم به ذکر می باشد، این ویلای ارزنده به صورت تریبلکس، در 1400 با بهترین امکانات ساخته شده است، و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا تریبلکس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 از امکانات این ویلا می توان به؛ 320 متر مربع زمین و 450 متر مربع زیربنا، 5 اتاق خواب، نوع معماری داخلی و استفاده از بهترین متریال و حیاط سازی بسیار شیک، انشعابات نصب، دسترسی مناسب با امنیت عالی، لوکیشن عالی، داخل شهرکی با امنیت بالا، روف گاردن با ویو استثنایی، کابینت های شیک، سقف کناف، تاسیسات گرمایی و سرمایی مثل شوفاژ، گرمایش از کف، اسپلیت، نور پردازی و... اشاره نمود.

روف گاردن این ویلا با چمن مصنوعی و چوب و... دیزاین شده است، که فضای بسیار زیبایی را به وجود آورده است، باید بدانید که لوکیشن ویلا در یک منطقه فوق العاده زیبا و خوش آب و هوا می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

داشتن آب و برق و گاز، از امکانات ضروری و اولیه یک خانه می باشد، این ویلا تمامی انشعابات را دریافت و نصب شده و قابل بهره برداری می باشد و نیازی نیست، شما بعد از خرید ویلا به دنبال نصب این انشعابات بروید.

یکی دیگر از مزایای خوب این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی امنیت را نیز خریداری کرده اید، و هیچ نگرانی در زمان نبودن شما در ویلا، نخواهید داشت.

 نمای فوق العاده جذاب و دیدنی این ویلا به صورت مدرن و با ترکیبی از سنگ و شیشه می باشد؛ این ترکیب زیبا، هارمونی رنگی بسیار شیک و دلنشینی را به ارمغان آورده است، و توجه افراد را به خود جلب می کند، و شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید، تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت تخصصی ویلا دنیز دیدن نمایید.

فروش ویلا در شمال در سازه‌ ها و متریال و موقعیت و... مختلف وجود دارند، و شما می توانید با هر مقدار بودجه و... اقدام به

خرید ویلا در شمال نمایید، اگر قصد بازدید از این ویلا تریبلکس در نوشهر را دارید، کافیست با تیم ویلا دنیز هماهنگی لازم را انجام دهید، همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان برای خرید ویلا دارید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای مجموعه دنیز در اسرع وقت با شما هماهنگ کنند، برای ارتباط و تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

 


محدوده آدرس: نوشهر/دامنه وازیوار

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22123
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه