صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت جنگلی در محمودآباد

خرید ویلا فلت جنگلی در محمودآباد

1031

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16324
زمین
250 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
انشعابات
برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در محموداباد

 

با سلام و احترام، خدمت شما دوستان گرامی، چنانچه تصمیم به خرید ویلا جنگلی را دارید، حتما تا آخر آگهی با ما همراه باشید.

محموداباد یکی از شهرهای زیبا و توریستی استان مازندران می باشد، و به خاطر مجاورت با جنگل و دریا، و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی، بیشتر مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است، خرید ویلا درمحموداباد میتواند بهترین گزینه، جهت سرمایه گذاری با خرید ویلا برای شما متقاضیان ویلا باشد.

فلت در لغت معماری، به معنای همسطح، هموار و صاف ثبت شده است، و در ساخت و ساز، ساختمان یا ویلاهای فلت، بصورت ساده و با حداقل اختلاف، از سطح زمین ساخته می شوند، این ویلای پیشنهادی ما به شما دوستان، از نوع ویلا فلت جنگلی می باشد.

این ویلا از نوع سازه فلت در شهرکی زیبا، دنج و آرام تهرانی نشین با آب و و هوای معتدل، با نگهبانی 24 ساعته استقرار یافته است، در کل، این بنا 110 متر مربعی، در زمینی با مساحتی 250 متر مربع واقع شده که با دریا 15 کیلومتر فاصله دارد و شما می توانید دسترسی آسانی به این محیط بکر و آرامش بخش داشته باشید، همچنین این ویلا، دارای حیاط بزرگی می باشد که با گل و گیاه و درختچههای تزئینی آراسته شده است، سازندگان این بنا، نمای ویلا را با سنگ های مرغوب و خوش رنگ اجرا کرده اند، که با پوشش های کف حیاط، یک هارمونی و هماهنگی خاصی ایجاد کرده و جلوه خوبی به بنا بخشیده است.

برای دسترسی آسان تر به فایل های خرید ویلا شهرکی و خرید ویلا ساحلی موجود، در سایت ویلا دنیز کافیست متن رنگی کلیک کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار کنید.

قابل توضیح می باشد، فضای داخلی ویلا، به 2 خواب، آشپزخانه وسالن تقسیم بندی شده است، که سقف های چوبی این بنا، باعث شده این فضا، یک حس حضور در کلبه های جنگلی و القای حس نوستالژی و خانه های قدیمی را به اعضای خانواده داشته باشد، که باعث مرور خاطرات می شود، همچنین یک شومینه در کنج این ویلا قرر دارد که علاوه بر اینکه باعث زیبایی فضای داخلی میشود، می تواند در فصل سرد سال، محلی برای تجمع اعضای خانواده و دوستان، برای لذت بردن از گرمای، لذت بخش شومینه و گپ و گفت باشد. 

قیمت پیشنهادی مالک برای خریدن این ویلا جنگلی زیبا در محموداباد با توجه به توضیحات ذکر شده، حدود 2000000000 تومان می باشد، که می توانید، این ویلا را با شرایط اقساطی خریداری کنید، برای مشاهده یا خرید ویلا اقساطی در شهرهای شمالی، حتما به فایل های موجود در سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

این ویلا دارای سند مالکیت می باشد، که نشان دهنده اعتبار و امنیت بوده، و بیشتر متقاضیان، اولویت خرید را در ویلایی می دانند، که داری سند مالکیت شش  دانگ باشد،  با خرید ویلا سند دار  از همه نظر خیالتان برای سرمایه گذاری و فروش ویلا راحت می باشد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان کافیست روی فرم درخواست مشاوره که در سمت راست صفحه می باشد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب مجموعه ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

با تشکر از همراهی شما بزرگواران.


محدوده آدرس: علمده

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16324
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه