صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ مدرن در یکی از برندترین منطقه

خرید ویلا باغ مدرن در یکی از برندترین منطقه

635

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
100،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 16341
زمین
5000 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ مدرن در یکی از برندترین منطقه

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

 امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در شمال می باشند، این ویلا باغ فلت با نمای سنگ کاری شده و حیاطی با طراحی فوق العاده زیبا و شاداب، زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلا باغ فوق العاده لاکچری آشنا شوید.

این ویلا در یکی از شهرهای برند شمال کشور در نوشهر در سازه فلت دارای متراژ زیاد به مساحت زمین 5000 و زیربنای 300 متر در سیسنگان احداث شده است.

این ویلایی جنگلی دارای امکانات فوق العاده نظیر؛ استخر و سونا، تاسیسات گرمایی کامل مثل شومینه و شوفاژ و پکیج دیواری و... کولر اسپلیت، مبله، سرویس ایرانی و فرنگی و.... می باشد، شما با خرید ویلا در نوشهر دیگر نیاز به تهیه امکانات نمی باشید.

 این شهر به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و آب و هوای بکر، و داشتن سواحل زیبا، خواهان زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ نوشهر به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن فرودگاه و راه آهن، بیمارستان و مراکز خرید و مناطق گردشگری و نزدیک بودن به جاده پر طرفدار چالوس، افراد زیادی به این شهر مسافرت می کند؛ اگر شما قصد خرید ویلا جنگلی و یا خرید ویلا ساحلی را دارید، مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان این ویلای لاکچری را پیشنهاد می دهد.

خرید ویلا استخر دار در شمال کشور متقاضی زیادی دارد، شما با خرید ویلا استخر دار دیگر از شنا کردن در دریا و استخرهای شهر بی نیاز خواهید بود.

این ویلا فلت جنگلی در یك طبقه شخصی ساز و به صورت ویلا مستقل با امنیت بالای محیطی و اجتماعی با سند شش دانگ 4خوابه، با تراس بزرگ دل باز  در یکی از بهترین مناطق دیدنی شهرستان نوشهر قرار داشته و به همراه نمای ساختمان با پوشش سنگ و حیاط سازی با موزاییک و فضای سبز که دور دیوار با درختان کاج  پوشانده شده است، که دید ابدی را بدون مشرف دارا میباشد.

خرید ویلا سند دار   بهترین گزینه برای خرید می باشد، این ویلای فلت دارای اسناد رسمی و کامل نظیر؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، در این صورت می توانید با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید.

 یکی از ویژگی‌ های خوب این ویلا، دسترسی راحت و آسان به جاده اصلی و مراکز خرید، مثل هایپر مارکت و مراکز خرید و دیگر امکانات رفاهی و... می باشد.

این ویلا ساحلی دارای ویو همیشگی و ابدی به دریا خزر و دارای چشم انداز زیبا به جنگل و کوهیپایه می باشد، برای بازدید از این ویلا کافیست با تیم دنیز همراه باشید.

شمال کشور به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده و این ویلای زیبا با متراژ زیاد، پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز به شما خریداران محترم می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید و در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی میکند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برای شما ارزو می کند.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16341
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه