صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ لاکچری در نوشهر شمال

خرید ویلا باغ لاکچری در نوشهر شمال

710

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
100،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16348
زمین
1200 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در نوشهر شمال

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم و قصد داریم در این آگهی، یک دستگاه ویلا باغ لاکچری در شهر توریستی نوشهر را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا باغ لاکچری هستید، پیشنهاد می کنم تا پایان این آگهی با نگاه گرمتون با ما همراه باشید.

این ویلا باغ لاکچری همانطور که در عنوان آن نیز مطرح شد، در شهر بسیار زیبا و توریستی نوشهر بنا شده است؛ شهرستان نوشهر یکی از معروف ترین شهرهای توریستی شمال کشور می باشد؛ این شهر به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های بکر و دست نخورده سرسبز شمال کشور، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی را دارید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان، خرید ویلا نوشهر می باشد.

این ویلا باغ در دو طبقه و به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای دوبلکس دارای ساختاری ۲ طبقه می باشند که هر طبقه مانند یک واحد جداگانه می باشد و دارای اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام می باشد؛ طبقات به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا تعبیه می شود به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن مساحت بیشتر و همچنین هزینه بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید آن را ندارند.

متراژ کل زمین ویلا باغ ۱۲۰۰ متر می باشد که ۶۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 5 اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ همچنین شما پس از خرید این ویلا باغ ساحلی می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود، تغییر مالکیت دهید.

سند این ویلا به صورت شش دانگ عرضه می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کافیست روی نوشته شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای سنددار ما نیز دیدن فرمایید.

یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا باغ لاکچری، داشتن استخر 4 فصل است؛ شما با خرید ویلا استخردار از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز خواهید شد و از آن در کنار خانواده محترم تان نهایت لذت را خواهید برد.

به دلیل داشتن متراژ زمین بسیار زیاد، باغچه کاری و فضا سازی این ویلای دوبلکس، بسیار زیبا و بی نظیر می باشد؛ به طوری که شما وقتی وارد آن می شوید، انگار به بهشت پا گذاشته اید؛ در باغچه ویلا، انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان چندین ساله کاشته شده است؛ ناگفته نماند که در حیاط، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید از آن بهره ببرید.

 از دیگر مزیت های مهم این ویلای سنددار، داشتن زمین ورزشی تنیس می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا با می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی است و همچنین قابلیت معاوضه هم دارد.

چشم انداز زیبای این ویلای جنگلی، به سمت کوهپایه، کوهستان، جنگل و دریا می باشد.

 

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16348
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه