صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس مدرن سند دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس مدرن سند دار در شمال

654

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
22،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16344
زمین
960 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن سند دار در شمال 

 

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار خانواده محترمتون لحظات خوبی را سپری کرده باشید.

شمال کشور دارای دو منطقه ساحلی و جنگلی می باشد، این ویلا در یکی از شهرهای ساحلی مازندران در رویان زیبا که جزو شهرستان نوشهر محسوب می شود، در سازه دوبلکس در یکی از شهرک های برند طراحی و احداث شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

این ویلای دوبلکس نما رومی در منطقه جنگلی و همچنین ساحلی شهرستان نوشهر بنا شده است؛ پس این نوع ویلا برای افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی و همچنین خرید ویلا جنگلی را دارند بسیار مناسب می باشد.

 

اگر به دنبال ویلایی با متراژ بالا هستید، این ویلای جنگلی پیشنهاد مناسبی برای شما خریداران محترم می باشد، متراژ کل زمین  960 متر و زیر بنای آن 700 متر می ‌باشد؛ در این متراژ زیربنای زیاد، 4 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و با امکانات نظیر استخر و سونا و جکوزی و ... در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی شما عزیزان، کمد دیواری نیز تعبیه شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که خرید ویلا سنددار برایشان اولویت دارد، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد، زیرا این ویلای دوبلکس دارای اسناد رسمی و کامل می باشد، برای مشاهده و  خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

به دلیل موقعیت مکانی و لوکیشن بسیار عالی این ویلا، چشم انداز آن به سمت دریا و جنگل می باشد که این خود یک ویژگی مهم برای ویلا محسوب می شود.

 

به دلیل متراژ بالای این ویلا حیاط سازی  فوق العاده جذاب، تدارک دیده شده است، که فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد؛ باغچه کاری این ویلا کاملا مدرن طراحی شده می باشد و در آن، انواع گل و گیاهان زینتی و همچنین درختان چندین ساله کاشته شده است؛ در حیاط ویلا، آلاچیق نیز در نظر گرفته شده که شما از آن می توانید از آن لذت ببرید.

همانطور که در ابتدا و در عنوان این ویلا بیان شد، نمای زیبای ویلا به صورت نما رومی طراحی شده است؛ اگر شما عزیزان هم به این نوع نماها علاقه مند هستید و قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای نما رومی ویلا دنیز دیدن فرمایید.

 

مشاورین ویلا دنیز با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور، به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین اگر به اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه مشاورین ویلا دنیز نیاز داشتید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان آرزو می کند.

 


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16344
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه