صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ استخردار لاکچری در نوشهر

فروش ویلا باغ استخردار لاکچری در نوشهر

592

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
22،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20011
زمین
2000 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
3
اتاق
6
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ استخردار لاکچری در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا جنگلی در نوشهر:

2000 متر زمین

۷۰۰ متر بنا

سنددار

پایان کار

مبله

استخر مسقف

نما سیمانی

تریبلکس

لاکچری

واقع در منطقه برند

فول امکانات

 

از آنجائی که شهرستان نوشهر و حومه آن جزو طبیعی از مازندران هستند که دریا و جنگل در فاصله ی کمی از یکدیگر قرار دارند، در نتیجه شما با خرید این ویلا به دلیل تریبلکس بودن آن می توانید به طبیعت جنگل و دریا چشم اندازی بینظیر و ابدی داشته باشید.

ویلاهای مناسب برای خرید که چشم‌انداز کامل و آزاد در منطقه‌ای ساحلی و جنگلی را داشته باشد می‌توان در شهرهای ساحلی نوشهر، متل‌قو، نمک‌آبرود، رویان جستجو کرد و در این میان فروش ویلا در رویان که گستره‌ای 50 کیلومتری از نوشهر تا رویان را دارد از دید ما بسیار مناسب می‌باشد، چرا که هم ویو و چشم انداز دریا و هم چشم انداز و مناظر جنگلی را ما‌بین این دو شهر ساحلی خواهید داشت.

 

این ویلا به صورت فول مبله به فروش می رسد. ویلا فول فرنیش به معنای ویلاهایی هستند که به صورت کاملاً مبله شده‌اند و با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌شوند. فول فرنیش به معنای مبله کردن داخل ویلا می‌باشد. در این ویلا آشپزخانه دارای تجهیزات لازم می‌باشد؛ مبلمان و میز و صندلی‌ها در سالن نشیمن قرار دارند؛ اتاق‌ها همچنین دارای صندلی، تخت یا لوازم زندگی هستند.

 

مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا را به افرادی توصیه می کند که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری و نزدیک به جاده ی تهران خرید داشته باشند. می دانیم خرید ویلا نوساز با متراژ بالا در مناطقی مانند نوشهر که تعداد ملک های قابل فروش کم و تعداد تقاضا زیاد است، خیلی گران تر می باشد. در نتیجه توصیه می شود اگر می خواهید ویلایی با حیاط بزرگ و متراژ بالا بخرید، این ویلا را معامله کنید و با کمی هزینه آنرا طبق سلیقه خود در بیاورید!

 

یکی دیگر از ویژگی های این ویلا داشتن باغی به متراژ 200 متر مربع می باشد. با داشتن باغی بزرگ در ویلای خود علاوه بر زیبایی، مدام هوای تازه استنشاق می کنید. پناه بردن به باغچه جذاب و کوچک خود، از ترافیک و آلودگی های شهر حال شما را خوب می کند. هر شخصی برای خود سبکی متفاوت در دیزاین خانه خود را دارد، زندگی در باغ ویلا این امکان را به شما خواهد داد که متناسب با سلیقه شخصی خود باغ ویلای خود را دیزاین کنید و هرگونه که مایل هستید تغییر دکوراسیون دهید. به عنوان مثال ممکن است شما علاقه به داشتن آلاچیق، استخر یا حوضچه، صندلی و میز در فضای آزاد  باربیکیو و کاشتن درختان زیاد و بلند قامت و ... دارید؛ باغ ویلا بزرگ برخلاف آپارتمان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی حق انتخاب داشته باشید.

 

 


این ویلا  با کد 20011 برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات در منطقه ای برند  باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه